هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد بازیکنان خارجی این تیم در هجدهمین دوره لیگ برتر خواهند درخشید.

محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط ذوب‌آهن برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: امسال زود تمرینات را شروع کردیم و همه چیز طبق نظم و برنامه کادر فنی جلو می‌رود. ما اکثر بازیکنان را حفظ کردیم و خریدهای‌مان هم زود انجام شد تا تمرینات را با تمامی نفرات شروع کنیم. بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی، حالا بازی‌های دوستانه را انجام می‌دهیم تا بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ شوند، ولی خوشبختانه بازیکنان جدید هم توانستند خیلی زود خودشان را با تیم هماهنگ کنند.

وی در مورد کیفیت دو بازیکن خارجی جدید ذوب‌آهن (مهاجم هندوراسی و هافبک برزیلی) تصریح کرد: خودتان می‌دانید که وقتی بازیکن خارجی به ایران می‌آید زمان نیاز دارد تا خودش را با فوتبال ما و زندگی در ایران هماهنگ کند. خوشبختانه خارجی‌ها ما الان با تیم هماهنگ شده‌اند، مهاجم هندوراسی که در تیم ملی کشورش بازی می‌کند و هافبک برزیلی هم بازیکن باکیفیتی است. من معتقدم که خارجی‌های ذوب‌آهن در لیگ امسال می‌درخشند و جزو خارجی‌های باکیفیت لیگ خواهند بود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان راجع به شانس قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ امسال اظهار داشت: پیش‌بینی سخت است، ولی ما می‌خواهیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی باشیم. پارسال هم نایب قهرمان شدیم و امسال هدفی جز قهرمانی نداریم. تیم ما تا حالا قهرمان لیگ برتر نشده است و امیدوارم امسال این طلسم شکسته شود. البته می‌دانیم که رقابت سخت است و تیم‌های دیگر هم دنبال قهرمانی هستند، اما ناامید نمی‌شویم و تا آخرین هفته تلاش خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.