معاون نخست‌وزیر و وزیر ورزش روسیه از صعود تیم ملی فوتبال کشورشان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ ابراز خوشحالی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه (تاس)، ویتالی موتکو به دنبال پیروزی امشب (یکشنبه) روسیه برابر اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و صعود تاریخی به جمع هشت‌ تیم برتر این رقابت‌ها گفت: پیروزی حاصل شد و همه چیز خوب است. به همه تبریک می‌گویم و از کسانی که همراه تیم ملی فوتبال روسیه بودند و به آن تا لحظه پایانی اعتقاد داشتند قدردانی می‌کنم.

پاول کولوبکوف، وزیر ورزش روسیه نیز اظهار داشت: بازی فراموش‌نشدنی و پیچیده‌ای بود. بازی بسیار هیجانی به ویژه در وقت‌های اضافه شاهد بودیم اما به تیم ملی روسیه ایمان داشتیم و بازیکنان باورهای ما را اثبات کردند. روسیه شایسته پیروزی در ضربه‌های پنالتی برابر اسپانیا بود.

وی افزود: از اعضای تیم ملی روسیه به خاطر این شادی تاریخی قدردانی می‌کنم. این روز در تاریخ فوتبال روسیه ثبت شد.

اسپانیا و روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ با قضاوت بورن کوئپرس هلندی در ورزشگاه لوژنیکی به مصاف هم رفتند که بازی در وقت قانونی و دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی روسیه با نتیجه ۴ بر ۳ (در مجموع ۵ بر ۴) به پیروزی رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.