مدافع مانشافت از هم‌تیمی خود در برابر انتقادات مطرح شده، دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با شکست ۲ بر صفر چهارشنبه شب تیم ملی فوتبال آلمان مقابل کره جنوبی در گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مانشافت برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های جام جهانی از صعود از مرحله گروهی بازماند. مسعوت اوزیل یکی از بازیکنانی است که عملکردش در این تورنمنت مورد انتقاد آلمانی‌ها قرار گرفته و دیدار اخیر او و ایلکای گوندوگان با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هم باعث شده موجی از انتقاد به سوی آنها روانه شود.

ژروم بواتنگ در دفاع و حمایت از هم‌تیمی خود به نشریه «وِلت» آلمان گفت: شما نمی‌توانید تنها از یک بازیکن انتقاد کنید. کل تیم باید مسئولیت این ناکامی را برعهده بگیرد. همه از مسعوت اوزیل انتقاد می‌کنند، اما نباید این کار صورت بگیرد، چون مسعوت هم یک انسان است. اوزیل در کار با توپ هنرمند است و مثل من بازیکنی جنگنده در خط دفاعی نیست. گاهی اوقات اوضاع بد پیش می‌رود، اما این بدین معنا نیست که مسعوت نمی‌‌خواهد تأثیر خود را بگذارد یا از روی عمد اشتباه می‌کند. گرفتن عکس با اردوغان هم مشکلاتی را برای اوزیل به وجود آورد.

بواتنگ همچنین اعلام کرد برنامه‌ای برای بازنشستگی از بازی‌های رده ملی ندارد و از ادامه حضور یواخیم لو در سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال آلمان هم حمایت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.