سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تلفن همراه وحید امیری خاموش است،‌ اما تلاش می‌کنیم این بازیکن را نیم‌فصل در باشگاه حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ حمیدرضا گرشاسبی در مورد موضع باشگاه پرسپولیس درباره حواشی چند روز اخیر مصاحبه‌های برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش، اظهار داشت: جا دارد ابتدا یک خسته نباشید ویژه به وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، کادرفنی تیم ملی و بازیکنان بگویم. الان از همه مهم‌تر این است که ما با این بازی‌هایی که انجام دادیم به خودباوری لازم رسیده‌ایم. من به خاطر دارم که قبلاً گفته می‌شد ما در رشته‌های گروهی نمی‌توانیم موفق باشیم، اما الان به سمت و سویی رفته‌ایم که همه قدرت‌های دنیا احساس خطر کرده‌اند و اگر بدشانسی آخر را هم نمی‌آوردیم اکنون در مرحله حذفی جام جهانی حضور داشتیم.

وی افزود: در هر صورت فوتبال بزرگ است و حواشی آن هم بزرگ است، همان‌طور که پرسپولیس هم باشگاه بزرگی است و حواشی آن هم بزرگ است، اما ما باید بر آن غلبه کنیم و اجازه ندهیم این حواشی روی ما تأثیر بگذارد. خدا را شکر با ورود وزیر ورزش، فدراسیون فوتبال و ما، بنا بر این شده است که همه دست به دست هم بدهیم تا این مسائل جمع شود و فوتبال ما به کار خود ادامه دهد تا بتوانیم موفقیت‌ها را ادامه دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه به نظرش برانکو ایوانکوویچ چقدر در به وجود آمدن این حواشی نقش داشته است،‌ گفت: ما در این مقطع زمانی همه در شور و نشاط بازی‌های تیم ملی بودیم و خود ما هم با دست گل و پلاکارد آماده بودیم تا به فرودگاه برویم،‌ اما با این صحبت‌هایی که از سوی کی‌روش مطرح شد، حقیقتاً ما هم ترسیدیم به فرودگاه برویم که خدای نکرده اتفاقی نیفتد. من خودم با برانکو حرف زدم و خواستم فعلاً پاسخی به این صحبت‌ها ندهند تا بزرگ‌ترهای فوتبال به این مسئله رسیدگی کنند. ما هم منتظر هستیم تا آقای تاج طبق بیانیه و صحبت‌هایی که انجام داده است، متخلفان را شناسایی و با آنها برخورد شدیدی کند.

گرشاسبی در واکنش به این پرسش که منظورش از متخلفان چه کسانی هستند و آیا منظور او افرادی هستند که این مصاحبه‌ها را انجام داده‌اند، گفت: در هر صورت تمام عواملی که باعث شدند این اتفاق به وجود بیاید باید پاسخگو باشند، آنها می‌توانستند این صحبت‌ها را کوتاه و یا آن را قطع کنند. الان خود ما هم زیر هجمه هواداران هستیم و از ما انتظار دارند که با عاملان این اتفاق به شدت برخورد کنیم، اما ما به این موضوع ورود نمی‌کنیم.

وی در خصوص صحبت‌های کارلوس کی‌روش که عنوان کرده بود در ایران یا جای من است و یا جای برانکو،‌ تصریح کرد: موضع ما همین است که تاج شرح وظایف را مشخص کند. ایشان نمی‌تواند بگوید برانکو نباید در ایران بماند، این وظیفه من است. همانطور که فدراسیون فوتبال هم همین وظیفه را دارد. من مطمئنم ظرف چند روز آینده نشستی برگزار خواهد شد و این دو بزرگی (کی‌روش و برانکو) که برای فوتبال زحمت می‌کشند، مسائل‌شان حل خواهد شد. ما هم منتظریم فدراسیون فوتبال و تاج این مسائل را حل کنند. ما در آستانه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و این حاشیه‌ها برای تیم ما حکم سَم را دارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که اگر او جای تاج بود چه برخوردی با کی‌روش می‌کرد، گفت: ما در فوتبال و ورزش‌مان شرح وظایف خودمان را داریم. الان هم باید ببینیم چه کسی از شرح وظایف خودش عبور کرده و باید به آن تذکر بدهیم. از رسانه‌ها هم خواهش می‌کنیم تلاش کنند این حاشیه‌ها جمع شود و کام مردم بیشتر از این تلخ نشود.

گرشاسبی در مورد نقل‌و‌انتقالات باشگاه پرسپولیس و وضعیت بازیکنان این تیم هم تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید، متأسفانه با مشکلی که گریبان پرسپولیس را گرفته نمی‌توانیم بازیکن جدید جذب کنیم. به همین دلیل هم با جلساتی با هیئت مدیره باشگاه داشتیم بنا بر این شد که طوری عمل کنیم تا تیم کمترین ضربه را بخورد. خوشبختانه مهدی شیری و شریفی را جذب کرده‌ایم. امید عالیشاه هم بعد از خدمت سربازی‌اش به تیم ما برگشته و نوراللهی نیز به آمادگی کامل رسیده است. با سروش رفیعی هم جلساتی داشتیم، صحبت‌هایی انجام دادیم و به توافقاتی هم رسیده‌ایم.

وی افزود: قرار بر این شده است که رفیعی یک نیم‌فصل با نظر برانکو و خودش در باشگاهی دیگر بازی کند و بعد به پرسپولیس برگردد. البته توافق ما با سروش قراردادی به مدت یک‌و‌نیم فصل است که نیم‌فصل اول را در اختیار خودش باشد و از نیم‌فصل دوم به جمع ما بپیوندند. توافقات کامل انجام شده و به شکل کامل به توافق رسیده‌ایم، اما یک صحبت‌هایی رفیعی داشت که قرار شد او به قطر برود و بیاید و بعد یک یا دو روزه این توافقات را نهایی خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت وحید امیری نیز یادآور شد: امیری یکی دو روز است که به ایران آمده و تلفن همراهش خاموش است. منتظریم این بازیکن هم به باشگاه بیاید و ان‌شاءالله صحبتی با او داشته باشیم. تلاش‌مان این است که در نیم‌فصل این بازیکن را داشته باشیم.

«آیا خاموش کردن گوشی توسط امیری به رابطه کی‌روش و برانکو مربوط می‌شود؟»، گرشاسبی در واکنش به این سؤال گفت: من به جرأت می‌گویم امیری یک سر سوزن از این روحیات در وجودش نیست. او یک انسان فهمیده،‌ بااخلاق و حرفه‌ای است و اصلاً از این روحیات ندارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )