دروازه‌بان تیم ملی گفت: خوشحالم از اینکه مردم به حرف من که آن را سوژه طنز خود کرده بودند، رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت کاروان تیم ملی به ایران در جمع خبرنگاران گفت: فکر کنم ایران در جام‌جهانی آنقدر خوب کار کرد که حالا همه تیم‌ها آرزو می‌کنند در دوره بعدی این رقابت‌ها با ایران همگروه نباشند. امیدوارم در جام ملت‌ها قهرمان شویم و دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره مهار پنالتی رونالدو عنوان کرد: تمرینات خیلی خوبی را پشت‌ سر گذاشته بودم و در شرایط خیلی خوب راهی جام‌جهانی شدم. خوشحالم از اینکه مردم به حرف من در مورد رونالدو که آن را طنز خود کرده بودند، رسیدند. در مورد رونالدو جمله‌ای گفتم و این جمله تا مدت‌ها بین مردم سوژه طنز شد اما الان همه صحبت دیگری در این مورد می‌کنند و این جای خوشحالی دارد.

بیرانوند خاطرنشان کرد: مقابل قهرمان اروپا بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و حتی می توانستیم برنده میدان باشیم. در دقایق پایانی فرصت‌های خوبی داشتیم و الان ناراحتیم که چرا از گروه‌مان صعود نکردیم. من هر جا صحبت کردم گفتم که حس خیلی خوبی دارم و گرفتن پنالتی هم برایم مهم نبود چرا که مهم صعود ایران بود. از دروازه کشورم حراست می‌کردم و خوشحالم از اینکه توانستم آن ضربه پنالتی را مهار کنم. همین که الان سرمان بالاست و مردم خوشحالند ارزش زیادی دارد.

بیرانوند در واکنش به اینکه بازیکنان تیم ملی گفته‌اند بیرانوند بعد از مهار پنالتی رونالدو نمی‌خواست از زمین بلند شود، گفت: بله یک لحظه فکر کردم در خواب هستم و قتی بلند شدم نمی‌دانستم کجا هستم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.