سرمربی تیم ملی آرژانتین از عملکرد شاگردانش در شب صعود سخت به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی تمجید و به دشواری مأموریت آنها در مرحله بعدی رقابت‌ها اذعان داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه سامپائولی پس از برتری دیرهنگام ۲ بر یک آرژانتین مقابل نیجریه و صعود دشوار تیمش از گروه چهارم جام جهانی ۲۰۱۸ درباره یک بازی دشوار صحبت کرد.

سامپائولی گفت: بازیکنان من از جان و دل مایه گذاشتند و همین خصلت شانس ما را برای موفقیت در دورهای بعدی بیشتر می‌کند. بازیکنان آرژانتین باانگیزه زیاد تمام تلاش‌شان را صرف کردند تا سبک بازی‌شان را به رقیب تحمیل کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با مسی رؤیای انجام کارهای بزرگی در روسیه داریم. وظیفه من به‌عنوان سرمربی، حفظ فرم فعلی مسی است.

سامپائولی که تیمش در مرحله بعدی به مصاف فرانسه، تیم اول گروه سوم خواهد رفت، همچنین اظهار داشت: نظم و ثبات تیم به ما اجازه داد که به مرحله بعدی صعود کنیم. در مرحله بعد اما حریف‌مان تیمی است که جزو مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در پایان بیان کرد: من از هواداران‌مان تشکر می‌کنم چون جو ورزشگاه را طوری ساختند که ما احساس می‌کردیم داریم در آرژانتین بازی می‌کنیم و از این بابت بسیار خوشحالیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.