سرمربی تیم ملی فوتبال ایسلند با وجود حذف از مرحله گروهی جام بیست‌و‌یکم از عملکرد شاگردانش در آخرین بازی‌شان در این تورنمنت شکایتی نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده حضور تیم ملی فوتبال ایسلند در جام جهانی ۲۰۱۸ برخلاف یورو ۲۰۱۶ خیلی زود بسته شد. این تیم بعد از تساوی امیدوارکننده دور نخست برابر آرژانتین، در دور دوم مرحله گروهی مغلوب نیجریه شد و شب گذشته نیز در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی با قبول شکست ۲ بر یک برابر کرواسی، در قعر جدول گروه چهارم با جام بیست‌و‌یکم وداع کرد. با این وجود هیمر هالگریمسون، سرمربی ایسلندی‌ها از عملکرد شاگردانش در این بازی شکایتی نداشت.

او پس از شکست تیمش مقابل صدرنشین جدول گروه به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم که ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم. از بازیکنان‌مان خواستیم که اینجا در روستوف هر کاری از دست‌شان برمی‌آید، انجام دهند و فکر می‌کنم که در پایان مسابقه دیگری برای آنها رمقی باقی نمانده بود. آنها تمام تلاش‌شان را کردند.

هالگریمسون ادامه داد: تیم ما موقعیت‌های خوبی برای بردن بازی داشت و بعید می‌دانم که می‌شد بهترین از این بازی کنیم. بدشانسی مقابل دروازه حریف هم مزید برعلت شد اما فوتبال همین است. من به بازیکنانم به خاطر تلاش و انگیزه‌ای که برای خدمت به تیم ملی کشورشان نشان دادند، افتخار می‌کنم.

هالگریمسون در پایان راجع به آینده‌اش و اینکه آیا ماندنی خواهد بود یا به کارش در تیم ملی ایسلند پایان می‌دهد، تأکید کرد: من از ابتدای رقابت‌ها به شما گفته بودم که وقتی کارمان در اینجا تمام شد می‌خواهم یک هفته استراحت کنم. مسئله فقط من و تصمیم من نیست، بلکه این فدراسیون است که باید تصمیم بگیرد و در صورت لزوم چیزی را تغییر دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.