دو بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از شروع مسابقه در زمین حاضر شدند و حسابی با یکدیگر گرم صحبت شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، تماشاگران دیدار ایران و پرتغال از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه B این رقابت‌ها سه ساعت مانده به آغاز بازی کم کم وارد ورزشگاه شدند و حدود ۹۰ دقیقه مانده به آغاز این بازی نزدیک به ۳ هزار نفر روی سکوهای ورزشگاه ۴۴ هزار و ۴۴۲ نفری موردویا آره‌نا شهر ساراسنک مستقر شده‌اند.

یکی از تماشاگران این بازی که لباس برزیل به تن داشت و روبه‌روی جایگاه قرار گرفته بود، با شادی گل خاص کریستیانو رونالدو وارد ورزشگاه شد.

هواداران ایران و پرتغال با پرچم‌های دو کشور وارد ورزشگاه شده‌اند، در حالی که تعداد ایرانی‌ها با لباس‌های سفید و پرچم سه رنگ سبز و سفید و قرمز بیشتر به چشم می‌خورد.

یکی از هواداران پرتغال با پرچم تیم ملی کشورش روی سکوها قرار گرفته بود که قرار گرفتن یکی از هواداران ایرانی با پرچم ایران کنار او، تصویری زیبا را ساخت.

داوران مسابقه یک ساعت و نیم قبل از شروع بازی به همراه نماینده فیفا وارد زمین شدند و پس از بررسی دروازه‌ها، پستی و بلندی زمین چمن و... به رختکن برگشتند.

دو تیم در حالی وارد ورزشگاه شدند که کمتر از دو ساعت تا شروع بازی باقی مانده است.

در حالی که ابتدا کادرفنی تیم پرتغال وارد زمین شد تا تمرین پیش از بازی را طراحی کند، بازیکنان ایران نیز به زمین آمدند. کارلوس کی‌روش نیز پس از بازیکنان به زمین آمد که بازیکنان و سرمربی تیم ملی به شدت از سوی تماشاگران تشویق شدند.گ

سردار آزمون و رامین رضاییان دو بازیکنی بودند که پس از خروج بازیکنان ایران از زمین در میان میدان ماندند و با یکدیگر صحبت می‌کردند. آنها نگاهی نیز به سکوها داشتند و هنگام خروج از زمین نیز تشویق شدند. این دو بازیکن پس از دیدار مقابل اسپانیا قول داده بودند مردم را در بازی با پرتغال شاد کنند و به نظر در مورد تحقق رویای صعود تیم ملی با هم صحبت می‌کردند.

دیدار ایران و پرتغال از ساعت ۲۱ به وقت محلی و ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه موردویا آره‌نا شهر سارانسک آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.