دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: بعد از صحبت با مجید جلالی تصمیم به جدایی از پیکان گرفتم، چرا که او در مورد فصل آینده با من صادقانه صحبت کرد.

رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد جدایی‌اش از پیکان گفت: بعد از صحبت‌هایی که با مجید جلالی انجام دادم، به این نتیجه رسیدم که شرایط برای ماندنم در پیکان مهیا نیست چون صحبت‌هایی که شد برای من خوب نبود. من دو سال در پیکان بازی کردم که هیچ حاشیه‌ای نداشتم و نتایج خوبی هم گرفتیم. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در پارس جنوبی عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا این موضوع صحت دارد که جلالی گفته بود به‌عنوان گلر دوم روی شما نظر دارد؟»، تاکید کرد: بله، چنین بحثی در صحبت‌های ما مطرح شد و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. البته من از ایشان ناراحت نیستم، چون با من صادقانه صحبت کرد. بعد از این موضوع راحت‌تر توانستم در مورد آینده تصمیم بگیرم.

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پارس جنوبی با ابراز خرسندی از حضور در این تیم ادامه داد: پارس جنوبی تیم خوبی است که بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد. این تیم فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و امیدوارم که در فصل جدید هم طوری نتیجه بگیریم که باعث خوشحالی مردم شهر جم شود.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی با اشاره به بازی امروز ایران برابر پرتغال گفت: ما در بازی اول سه امتیاز مهم گرفتیم و در دیدار برابر اسپانیا هم بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و مستحق گرفتن امتیاز بودیم. به نظر من ایران امشب با یک گل پرتغال را شکست داده و به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.