یک شبکه خبری آمریکایی از احتمال خروج ستاره تیم ملی مصر از اردوی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری CNN به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه لیورپول آمریکا مدعی شده است که محمد صلاح به خاطر نارضایتی از اتفاقاتی که در اردوی تیمش در منطقه چچن رخ داده است، تصمیم به ترک فراعنه گرفته و این در حالیست که تیم حذف شده او هنوز یک بازی دیگر در مرحله گروهی جام جهانی مقابل عربستان سعودی، دیگر حذف شده گروه A‌ دارد.

صلاح، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که بازی اول تیمش در جام جهانی را هم به دلیل مصدومیتش در فینال لیگ قهرمانان از دست داد، به خاطر انتشار تصویری از او در حال قدم زدن در کنار رمضان قدیروف، رهبر چچن، به دردسر افتاده است و صحبت‌های زیادی درباره او و معرفی شدنش به عنوان شهروند افتخاری چچن شده است. در همین حال اما رسانه‌های منتسب به فوتبال مصر از اظهارنظر در خصوص این موضوع خودداری کرده‌اند.

خبرگزاری دولتی RT روسیه ویدئویی را منتشر کرده است که در آن صلاح در حال گپ زدن با قدیروف به او لبخند می‌زند، در حالی که پرچم چچن هم روی پیراهن تیم ملی مصر که او به تن داشت دیده می‌شد.

داستان‌هایی که به خاطر این اتفاق شکل گرفته سبب شده است که صلاح احساس ناخوشایندی داشته باشد و به فکر ترک اردوی مصر در روسیه بیفتد چرا که نمی‌خواهد درگیر مسائل سیاسی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.