هاشمیان: مردم ایران باید به بازیکنان تیم ملی افتخار کنند/ پیشکسوت فوتبال ایران گفت:‌ این شکست هیچ چیزی از ارزش‌های تیم ملی ایران کم نمی‌کند با پیروزی مقابل پرتغال شانس صعود داریم .

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ وحید هاشمیان در خصوص شکست ایران مقابل اسپانیا اظهار داشت: باختیم ولی از عملکرد بازیکنان ناراضی نیستیم همه ایرانی‌ها به بازی ملی‌پوشان افتخار کردند. بازیکنان تیم ایران فداکارانه بازی کردند و همه مردم شاهد تلاش ملی‌پوشان بودند. تیم ملی جلوی یکی از بهترین‌های دنیا عملکرد خوبی داشت. به نظرم کادر فنی تیم ملی بسیار خوب اسپانیا را آنالیز کرد و با توجه به اینکه یک بر صفر شکست خوردیم اما بازی جذابی را دیدیم.

وی در ادامه گفت: ما شانس این را هم داشتیم که در ادامه بازی را به تساوی بکشانیم به نظرم این شکست ارزش بازیکنان تیم ملی را کم نکرد و من به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و باید خوشحال باشیم که اینچنین تیمی داریم و مردم ایران باید به بازیکنان تیم ملی افتخار کنند.

هاشمیان در ادامه گفت: ان‌شاءالله با توجه به بازی‌هایی که مقابل اسپانیا و مراکش انجام دادیم در آینده تجربه خوبی به دست آوردیم و امیدوارم در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی بگیریم. مطمئناً با تجربه‌ای که کسب کردیم در بازی بعدی نتیجه خوبی به دست می آوریم.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا تیم ملی ایران به مرحله بعد صعود می‌کند یا خیر، گفت: باید دو موضوع را جدا کنیم، نخست نتیجه و صعود و دیگری تلاش و امید به آینده، طبیعی است که از این مرحله چه صعود کنیم یا نکنیم مطمئناً با پیروزی همه مردم خوشحال خواهند شد. مطمئناً بازی با پرتغال بسیار سخت است. بازی مهمی مقابل این تیم داریم. همه چیز در فوتبال ممکن است اتفاق بیفتد امیدوارم تیم ملی ایران بتواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد و باید از شانس‌‌هایی که داریم به نحو احسن استفاده کنیم.

مهاجم سابق تیم ملی ایران گفت: همه دیدند چقدر خوب بازی می‌کنیم و در خط دفاع عملکرد خوبی داریم. باید کمی در بحث هجومی بیشتر کار کنیم .به نظر من تیم ملی تا این مرحله کارنامه خوبی را به دست آورده است. امیدوارم در بازی آخر نتیجه خوبی کسب کنیم و با پیروزی مقابل پرتغال به مرحله بعدی صعود کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )