بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به این بازی که مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا انجام دادیم به خودمان افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، وحید امیری بعد از شکست یک بر صفر ایران مقابل اسپانیا گفت: همه دیدند که ما چه بازی‌ای مقابل اسپانیا ارائه کردیم و به خاطر این بازی خوب باید به خودمان افتخار کنیم. همه هموطنان‌ باید به این تیم ملی افتخار کرده و لذت ببرند. ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا به این شکل بازی کردیم و باید افتخار کنیم.

وی افزود: جا دارد به مردم کشورمان این بازی را تبریک بگویم. فوتبال همین است و شاید ما در روزی که به حریف‌مان موقعیت چندانی ندادیم به آن شکل گل خوردیم و این هم در فوتبال طبیعی است. ما به این تیمی که داریم افتخار می کنیم و می‌خواهم مردم کشورمان همچنان از این تیم حمایت کنند. تیم ملی نشان داد می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بازیکن تیم ملی با اشاره به بازی آینده تیم ملی مقابل پرتغال عنوان کرد: ما خیلی به این بازی امیدوار هستیم. قطعا باید در این بازی برنده باشیم تا بتوانیم صعود کنیم. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این اتفاق رخ دهد. انشالله با دعای خیر مردم بتوانیم پرتغال را شکست داده و راهی مرحله بعد شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )