هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی با ایران را سخت توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، آندرس اینیستا در نشست خبری پیش از دیدار اسپانیا و ایران گفت: ما یک تیم قوی داریم به ویژه در میانه زمین. اگرچه باید بگویم که وظیفه همه بازیکنان دفاع است و همه باید تلاش کنند تا به پیروزی برسیم.

وی افزود: هم خط دفاعی، هم خط میانی و هم حمله باید دفاع کنند و این یک بازی تیمی است. همه باید سخت تلاش کنند تا بتوانیم فشار را تحمل کرده و به هدف‌مان برسیم. مهم این است که بازی خوبی ارائه بدهیم. مدافعان ما جزو بهترین مدافعان دنیا هستند. بازی تیمی بسیار اهمیت دارد و دفاع و حمله به همدیگر احتیاج دارند.

هافبک تیم فوتبال اسپانیا در خصوص دیدار نخست تیمش برابر پرتغال پس از تغییر سرمربی گفت: ما می‌خواهیم این تغییر را فراموش کنیم و واقعیت این است که این تغییر برای ما جالب نبود و شرایط سختی برای‌مان ایجاد کرد. با این وجود، قصد داریم روی آنچه که می‌خواهیم انجام دهیم، تمرکز داشته باشیم. اگر هر تردیدی داشته باشیم، در مورد تغییر مربی هیچ وقت تردیدی نداشتیم و به مربی‌مان اعتماد داریم. کاری که قبلا انجام می‌دادیم و اکنون انجام می‌دهیم قطعا جواب می‌دهد. باید بگویم بازی با پرتغال ساده نبود. باید عوامل داخلی و خارجی را در نظر می‌گرفتیم و هوادارانی که از ما حمایت می‌کردند. این کار سخت بود و بازی فردا هم سخت خواهد بود و اگر بازی را ببریم وضعیت‌مان در گروه بهتر خواهد شد.

اینیستا در خصوص اینکه تیم را به عنوان بازیکنی باتجربه هدایت کرده و متحد نگه داشته است،‌گفت: نه، من تجریبات و نظرات خودم را دارم اما ما همیشه متحد بوده‌ایم. اکثر ما با هم بازی کرده‌ایم و خوب همدیگر را می‌شناسیم. همه کورکورانه به هم اعتماد داریم و واقعا تلاش می‌کنیم از عقاید مشابه نیز دفاع کنیم. به چیزهایی که مهم است توجه داریم و جام جهانی هم بسیار سخت است که می‌خواهیم در این مسابقات سخت متحد باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر آخرین جام جهانی‌ات باشد و پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۰ اکنون رویای تو چیست، اظهار داشت: می‌دانید که بازیکنان و ورزشکاران همیشه می‌خواهند به بالاترین عنوان برسند و ما دنبال قهرمانی جام جهانی هستیم. می‌دانم که این کار ساده نیست و سخت است. لازم است سخت تلاش کنیم و ما رویاهای بزرگی در سر داریم و باید متمرکز باشیم روی کاری که انجام می‌دهیم. ما فردا بازی سختی داریم و می‌خواهیم مقابل تیمی بازی کنیم که باید از آنها امتیاز بگیریم و به امید خدا می‌خواهیم امتیاز بگیریم تا شرایط خوبی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.