تیم ملی فوتبال ژاپن در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل کلمبیا به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های ملی کلمبیا و ژاپن از ساعت ۱۶:۳۰ از گروه H رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه موردوویا آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع ژاپنی‌ها به پایان رسید.

کلمبیایی ها بازی را خوب آغاز کردند ولی ژاپنی ها در دقیقه ۲ بازی یک موقیعت عالی کسب کردند و کارلوس سانچس، هافبک کلمبیا با بی تجربگی با دستش مانع گل شدن توپ شد تا داور بازی کارت قرمز به او نشان دهد و کلمبیایی‌ها علی رغم ۱۰ نفره شدن یک گل از ژاپن عقب بیفتند.

کلمبیایی‌ها با این وجود امید خود را از دست ندادند و حملات خود را روی دروازه ژاپن ادامه دادند. فالکائو، کاپیتان کلمبیایی ها در دقیقه ۳۷ بازی با زیرکی یک خطا پشت محوطه جریمه سامورایی‌ها گرفت و خوان کینترو این موقعیت را هدر نداد و به زیبایی تمام از زیر دیوار دفاعی ژاپنی‌ها گل تساوی را به ثمر رساند.

ژاپن در نیمه دوم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و مزد حملات پیاپی خود را روی دروازه کلمبیا گرفت. هوندا در دقیقه ۷۳ از نقطه کرنر یک سانتر زیبا فرستاد و اوساکو به زیبایی تمام با ضربه سر دروازه کلمبیا را باز کرد تا در نهایت سامورایی ها با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )