مربی پیشین تیم فوتبال کشورمان تأکید کرد، نباید از این تیم توقع راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را داشته باشیم.

اصغر شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی تیم ملی برابر مراکش گفت: تا به امروز هیچ وقت تیم ملی را این‌طور ندیده بودم که بازیکنانش این‌قدر با غیرت و جنگجو فوتبال بازی کنند. باید شخصیت و توانایی کی‌روش را تحسین کرد که چنین تیمی را ساخته است. ما در ۲۰ دقیقه اول گیج بودیم و بچه‌ها تحت‌تاثیر اولین بازی جام جهانی بودند، اما در ادامه شرایط بهتر شد و هر وقت بازیکنی از مراکش صاحب توپ می‌شد چند بازیکن ما آنها را احاطه می‌کردند.

وی در ادامه افزود: ما در این بازی بازیکن فوق‌العاده‌ای نداشتیم، اما تیم ایران خوب بود. ما ۱۱ فداکار داشتیم و البته باید بگویم که بیرانوند روز بسیار خوبی داشت. امید ابراهیمی هم جنگجوتر از بقیه بود که متأسفانه مصدوم شد. ما در این مسابقه زیبا فوتبال بازی نکردیم، ولی هیچ حرکت اضافه‌ای در تیم ملی دیده نشد. مراکش از لحاظ فنی تیم بهتری بود، ولی آنها انگیزه و روحیه مبارزه‌طلبی ایران را نداشتند.

مربی پیشین تیم فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: الان همه مردم خوشحال هستند و حتی برد تیم ملی روی رفتار آنها هم تأثیر گذاشته است. باز خدا را شکر که حداقل فوتبال می‌تواند حال این مردم را خوب کند.

شرفی در خصوص شانس صعود ایران به مرحله بعدی تصریح کرد: همین که مراکش را بردیم باید خدا را شکر کنیم. من وقتی بازی اسپانیا و پرتغال را دیدم وحشت کردم. شما عضلات کریس رونالدو را دیدید؟ نزدیک بود عضلات پایش بیرون بیاید. اسپانیا از لحاظ کار تیمی عالی بود و پرتغال هم تیم خوبی است. ما نباید از تیم ملی توقع صعود داشته باشیم و بهتر است نگاه‌مان منطقی باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )