مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از انتصاب سرمربی تیم فوتبال این دانشگاه خبر داد.

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به انتصاب علی فلاح‌دار به عنوان سرمربی تیم فوتبال دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این تیم قرار است به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانشگاه‌های آسیا که در روزهای ۱۴ تا ۲۳ شهریور در کره جنوبی برگزار می‌شود، شرکت کند.

وی افزود: تیم فوتبال پیام نور در دوره قبلی مسابقات قهرمانی کشور به مقام نخست رسید تا نماینده ایران در این تورنمنت باشد. فعلاً برای فلاح‌دار به عنوان سرمربی تیم ابلاغ زده‌ایم، اما هنوز دستیاران و مربیان تیم انتخاب و معرفی نشده‌اند. فلاح‌دار همچنین به عنوان مسئول انجمن فوتبال دانشگاه پیام نور فعالیت می‌کند و نگاه بلند مدت به همکاری با او داریم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور درباره انتخاب نفرات این تیم گفت: اولویت ما استفاده از فوتبالیست‌های زیر ۲۵ سال که عضو دانشگاه پیام نور هستند، است. در بین دانشجویان این دانشگاه نیز ۱۳، ۱۴ نفر عضو تیم‌های نوجوانان و جوانان بوده‌اند و ۱۵، ۱۶ نفر نیز سابقه بازی در لیگ برتر را دارند.

نصیرزاده که عضو هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی نیز است، درباره برگزاری اردوهای تیم داشگاه پیام نور در مسابقات کره جنوبی عنوان کرد: اولین مرحله اردو روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته قبل برگزار شد و مرحله دوم نیز اواخر هفته جاری برگزار می‌شود. از ۲۰ تیر ماه به بعد و با پایان امتحانات، مرحله جدی‌تر اردو آغاز خواهد شد و در ادامه دو اردوی ۱۰ روزه در شهرکرد و اردبیل خواهیم داشت. بوشهر و تهران دیگر شهرهایی هستند که اردوی تیم فوتبال دانشگاه پیام نور در آنجا برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.