سرپرست باشگاه پرسپولیس از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم فوتبال این باشگاه در تابستان امسال ناامید شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تبریک عید سعید فطر باید بگویم خوشحالیم که تمرینات شروع شده و به گفته برخی‌ها برای اولین بار است که جلسه نخست تمرین با این تعداد بالای بازیکنان برگزار می‌شود. البته برخی از بازیکنان ما در مرخصی هستند و دو بازیکن‌مان نیز در جام جهانی حضور دارند. به امید خدا با همین نیرو‌های موجود ادامه خواهیم داد و می‌‌خواهیم مانند سال گذشته نمایش خوبی داشته باشیم و امسال هم با قدرت در مسابقات حاضر شویم.

نفرات جدید تا نیم‌فصل نمی‌توانند ما را همراهی کنند

وی در ادامه افزود: دو سه نفر تاکنون از تیم ما جدا شده‌اند که البته دو بازیکن جدید جذب کرده‌ایم که نمی‌توانند تیم را تا نیم‌فصل همراهی کنند. امید عالیشاه به تیم برگشته و نوراللهی هم خوب جا افتاده است و می‌تواند کمک زیادی به تیم داشته باشد.

من که از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات ناامید شده‌ام

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی برای این باشگاه خاطر نشان کرد: این موضوع دیگر خیلی طولانی شده است و چند بار عقب افتاده. من که دیگر از این قضیه ناامید شده‌ام. تاکنون فیفا از آرایی که داده، برنگشته است. احتمال می‌دهیم که فیفا نظرش را به ما منفی اعلام کند. با بازیکنان هم که صحبت می‌کردم به آنها گفتم که احتمالش کم است که پنجره نقل‌وانتقالات باز شود و باید همین‌طور ادامه دهیم. متأسفانه شرایطی که داریم خوب نیست و امیدی برای باز شدن پنجره نداریم. احتمالش ضعیف است که آنها رأی خود را بشکنند، هرچند که ما خیلی کارها کردیم و مدارک و مستنداتی را در اختیارشان گذاشتیم.

این هنر نیست که از مدیران قبلی بد بگویم

گرشاسبی درباره اینکه آیا با این وضعیتی که برای پرسپولیس رقم خورده است نباید مدیران سابق باشگاه از هواداران عذر‌خواهی کنند و پاسخگو باشند, افزود: هیچ مدیری دلش نمی‌خواهد در روند مدیریتی‌اش مشکلاتی ایجاد شود و همیشه همه تلاشش را می‌کند تا تیم رو به جلو حرکت کند، اما بالاخره در مدیریت تکل‌هایی زده می‌شود که یکبار به توپ برخورد می‌کند و یکبار به پا که باعث آسیب می‌شود. این تکلی بوده که یک پای پرسپولیس را از کار انداخته است. این هنر نیست که من الان از قبلی‌ها حرف‌های بدی بزنم، چون در دوره‌ آنها نیز محاسنی وجود داشته که قابل توجه است.

هرجا که می‌خواستیم کَج برویم هواداران به ما شوک وارد کردند

وی با اشاره به نقش هواداران در این مشکل پرسپولیس, یادآور شد: امیدوارم که بتوانیم با هواداران هماهنگ شویم و اجازه ندهیم که تیم دچار مشکلات روحی و روانی شود. هرچند که تاکنون نیز هواداران به خوبی هم تیم و هم ما را مدیریت کرده‌اند و هرجا که می‌خواستیم کَج برویم به ما شوک وارد کردند تا به مسیر اصلی‌مان برگردیم. ان‌شاءالله مشکلی نخواهیم داشت و همه به تیم کمک می‌کنند تا بتوانیم به خوبی نیم‌فصل اول را پشت سر بگذاریم تا این دوره تمام شود و ماهم بتوانیم مانند بقیه تیم‌‌ها یارگیری داشته باشیم.

باید با مدیریت برانکو نام ۳ نفر از فهرست ما خارج شود‌‌‌

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با این حساب که قرار نیست پنجره برای پرسپولیس باز شود بنابراین دیگر بازیکنی هم قرار نیست فعلاً به تیم اضافه شود, خاطرنشان کرد: ما کار جذب بازیکن را متوقف نکرده‌ایم. شما در جریان هستید که شیری و شریفی الان در تمرینات تیم حضور دارند. یکی دو گزینه دیگر هم مدنظرمان هستند که اگر آنها هم هماهنگ شود کار را تمام می‌کنیم. فعلاً فقط یک بازیکن در لیست جای خالی داریم و باید در ادامه با مدیریت برانکو سه نفر از فهرست خارج شوند تا بازیکنان جدید را بتوانیم به تیم اضافه کنیم. امیدوارم بازیکنان جدید در نیم‌فصل به تیم اضافه شوند تا روند کاری تیم هم در ادامه بهتر شود.

بیرانوند و امیری گفته‌اند پنجره باز نشود از پرسپولیس تکان نمی‌خورند

گرشاسبی درباره احتمال جدایی بیرانوند و امیری بعد از درخشش در جام جهانی, تصریح کرد: هر دوی این عزیزان بارها اعلام کرده‌اند که اگر پنجره باز نشود از پرسپولیس تکان نمی‌خوریم. بیرانوند که خودش یکی از مشوقانی بوده است که سایر بازیکنان بمانند و به تیم کمک کنند. امیری هم گفت که بعد از جام جهانی به باشگاه می‌آید و قرار است آن موقع با او صحبت کنیم. بهتر است فعلاً درباره آنها قضاوت نکنیم و منتظر باشیم.

تا فردا محل برپایی اردوی ما مشخص می‌شود

وی راجع به برگزاری اردوی خارج از کشور پرسپولیس نیز اظهار داشت: پرسپولیس تیمی حرفه‌ای است و نباید در برنامه‌هایش خللی ایجاد شود. اردوی خارجی جزو برنامه‌های اصلی کادر فنی ماست و این اردو برگزار می‌شود تا تیم به آمادگی کامل برسد و بتواند آماده حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر شود. برپایی اردو در کرواسی و اوکراین را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تا فردا یکی از این دو کشور را برای برپایی اردوی ۱۲ روزه انتخاب می‌کنیم.

فعلاً تصمیمی برای انتخاب سرپرست نداریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب سرپرست جدید برای تیم فوتبال این باشگاه نیز گفت: با برانکو توافق کرده‌ایم که با همین نیروهای فعلی کار را ادامه دهیم و فعلاً در این باره تصمیمی نگرفته‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال آیا حسین خبیری سرپرست تیم پرسپولیس است, گفت: خیر, بچه‌ها فعلاً همگی هستند و قرار است همین‌طور به کار ادامه دهیم. سرپرست جدید تیم فعلاً مشخص نمی‌شود.

انصاری را متقاعد می‌کنیم تا در پرسپولیس بماند

گرشاسبی در پاسخ به سؤالی در رابطه با جدایی محمد انصاری نیز یادآور شد: بند محکمی در قرارداد انصاری وجود دارد که اگر هر لحظه پیشنهاد خارجی داشته باشد می‌تواند قرارداداش را فسخ کند و بعد از تسویه حساب از باشگاه جدا شود. هرچند که او یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد، اما همین موضوع مقداری کار را سخت کرده است. فعلاً داریم رایزنی می‌کنیم تا با توجه به مشکلاتی که داریم با این بازیکن ادامه دهیم. با او صحبت می‌کنیم تا متقاعدش کنیم در تیم بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.