مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران مدعی شد برای ادامه حضور در این تیم به پیشنهادات جالبی که دریافت کرده بود، پاسخ منفی داده است.

فراز امامعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تمدید قراردادش با باشگاه پیکان گفت: من چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشتم. حتی وقتی با آنها مذاکره کردم همه چیز خوب پیش رفت، اما باید با باشگاه پیکان هم مذاکره می‌کردم تا ببینم شرایط چطور است. وقتی با آقای شیعی و آقا مجید (جلالی) صحبت کردم در نهایت به این نتیجه رسیدم که قراردادم را امضا کنم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران با طرح این مدعا که برای ادامه حضور در جمع پیکانی‌ها به پیشنهادی به اندازه دو برابر مبلغ قراردادش با این تیم پاسخ منفی داده است، ادامه داد: من قدرنشناس نیستم و به این دلیل در پیکان ماندم تا زحمات باشگاه و کادر فنی را جبران کنم. من از تیم‌های پایه که رشد کردم در باشگاه پیکان بودم و دوست داشتم باز هم در این تیم بمانم تا زحماتی را که برای من کشیده شده است، جبران کنم. کاری هم به این ندارم که آیا پیکان مهاجم جذب خواهد کرد یا خیر. تمام هدف من این است که به تیمم کمک کنم و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

وی درباره جدایی چند بازیکن از پیکان و اینکه آیا آنها می‌توانند در فصل آینده نتایج خوبی بگیرند، خاطر نشان کرد: ما تیم خوبی داریم و تقریباً اسکلت اصلی تیم‌مان حفظ شده است. خوشبختانه چند بازیکن جدید هم جذب کردیم. طبیعتاً کادر فنی تلاش می‌کند تا تیم خوبی را تشکیل دهد. البته باید بازی‌ها شروع شود تا ببینیم تیم‌ها در چه شرایطی قرار دارند. فعلاً که نمی‌توان پیش‌بینی خاصی داشت، ولی امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.