مدافع- هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به این نکته اذعان کرد که بعد از خروج مسعود شجاعی از زمین مسئولیت او سنگین‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم, احسان حاج‌صفی بعد از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل مراکش, درباره اینکه بعد از تعویض مسعود شجاعی بازوبند کاپیتانی به او رسید، اظهار داشت: کاپیتان اول تیم مسعود ( شجاعی) و کاپیتان دوم اشکان (دژاگه) است، اما به دلیل اینکه اشکان در بازی حضور نداشت بازوبند به من رسید و مسئولیتم در بازی خیلی سنگین‌تر شد. خدا را شکر توانستیم تیم را جمع و جور و یک برد خیلی خوب کسب کنیم.

وی درباره اینکه آیا با این برد ایران می‌تواند از گروهش صعود کند, گفت: صددرصد, من فکر می‌کنم با این پیروزی که کسب کردیم شانس‌مان برای صعود بسیار بالا رفت. امیدوارم در دو بازی بعد با پیروزی از میدان خارج شویم. قطعاً مردم خوب ایران نیز ما را دعا می‌کنند تا بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

حاج‌صفی درباره نتیجه بازی اسپانیا و پرتغال, عنوان کرد: نمی‌دانم در آن بازی چه نتیجه کسب شود برای ما بهتر خواهد بود. حالا اینکه بازی مساوی شود یا اینکه یکی از آنها به پیروزی برسد برای ما فرقی نمی‌کند. در فکرمان این است که در بازی بعد مقابل اسپانیا از زمین دست پر خارج شویم.

وی در خصوص اینکه با شجاعی درهنگام تعویض او چه صحبت‌هایی داشتید, خاطرنشان کرد: حرف خاصی نبود. فقط بازوبند برعکس روی دست من بسته می‌شد و او می‌خواست که درست بازوبند را به بازوی من ببندد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.