کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تک‌تک بچه‌ها بیش از آنچه که انتظار داشتیم تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی یک بر صفر ایران مقابل مراکش اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما خیلی خوب دفاع کردیم. در واقع همان‌طور که در تمام بازی‌های قبلی بازی کردیم در بازی با مراکش هم فوتبال بازی کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول چند فرصت خوب هم داشتیم که بتوانیم زودتر به گل برسیم ولی این اتفاق نیفتاد اما در نهایت در دقایق پایانی بازی روی اشتباه دفاع مراکش صاحب گل شدیم. خوشبختانه در زمان خوبی هم به گل رسیدیم که برای آنها شانس جبران باقی نگذاشت.

پیشکسوت تیم ملی عنوان کرد: تک‌تک بچه‌ها بیش از آنچه که انتظار داشتیم تلاش کردند و فوق تصور ظاهر شدند. وقتی می‌بینیم که جهانبخش عضله‌اش گرفته این مسئله نشان می‌دهد که فشار و توان بیش از اندازه‌ای در مسابقه تحمل کرده و معتقدم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند.

درخشان در خصوص شانس صعود تیم ملی از گروه B مسابقات جام جهانی گفت: اگر بتوانیم از اسپانیا امتیاز بگیریم، شانس خیلی بالایی برای صعود داریم. در هر صورت بازی ایده‌آلی انجام دادیم و ۳ امتیاز این بازی خیلی برای ما حائز اهمیت بود. این برد را به ملت عزیز و بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )