کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تعویض در دیدار مقابل مراکش به شدت از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه کرستوفسکی تشویق شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، در نیمه دوم دیدار تیم‌های مراکش و ایران هیجان و تب و تاب روی سکوها نسبت به نیمه اول افزایش یافت.

* در نیمه دوم حاشیه جدیدی رقم نخورد، اما اتفاق جالب توجه هیجانی بود که روی سکوها افزایش یافت.

* هنگامی که در دقیقه ۶۷ بازی مسعود شجاعی تعویض شد، هواداران ایرانی به شدت او را تشویق کردند.

* با حضور طارمی میل به هجوم تیم ایران افزایش یافت که همین مسئله شور و هیجان روی سکوها را هم بیشتر کرد، چراکه به یکباره در دقیقه ۷۰ هواداران ایرانی یکصدا با تشویق ایران، ایران جو ورزشگاه را تغییر دادند.

* در دقیقه ۷۱ مسابقه تعداد نفرات حاضر در ورزشگاه به صورت دقیق اعلام شد که براین اساس در ورزشگاه ۶۶ هزار و ۸۸۱ نفری کرستوفسکی ۶۲ هزار و ۵۴۸ نفر حضور دارند.

* هواداران ایرانی به تشویق تیم ایران با تشویق ایسلندی پرداختند که البته با توجه به متمرکز نبودن آنها، این تشویق نظم درستی نداشت.

*‌ در دقیقه ۷۸ و به دنبال مصدومیت امید ابراهیمی، کارلوس کی‌روش تصمیم به تعویض او گرفت. سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در ابتدا تصمیم داشت پژمان منتظری را به جای ابراهیمی به میدان بفرستد که پس از لحظاتی در تصمیم خود تجدیدنظر کرد و سیدمجید حسینی را به‌عنوان دومین بازیکن تعویضی ایرانی روانه میدان کرد.

* گوینده ورزشگاه نیز به اشتباه اعلام کرد، پژمان منتظری به جای امید ابراهیمی وارد زمین شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )