گزارشگران ایرانی در روسیه امکان تهیه گزارش را ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که گفته می شد صدا و سیمایایران حق پخش رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ را خریداری نکرده و بازی ها را از سایرشبکه ها اصطلاحا "می دزد"، این قضیه تکذیب شد.

صدا و سیمای ایران حق پخش بازی های جام جهانی را به طور کامل خریداریکرده که اگر جز این بود، به دلیل قوانین سخت گیرانه حاکم بر امور رسانه ای، امکانپخش هیچ کدام از بازی ها از تلویزیون مقدور نبود.

با این حال به نظر می آید که صدا و سیما باکس گزارشگری را برای اینبازی ها خریداری نکرده. باکسی که هم شامل گزارش بازی می شود هم شامل گزارش هایمیدانی. اتفاقی که باعث شده تا گزارشگر ارسالی صدا و سیما برای بازی های ایرانیعنی پیمان یوسفی و تیم های ارسالی از شبکه سه و شبکه ورزش برای تهیه گزارش هایمیدانی و حواشی هر بازی، امکان ورود به ورزشگاه و فیلم برداری را نداشته باشند.

گزارشگران ایرانی در حال حاضر فقط به عنوان هوادار و با خرید بلیت میتوانند وارد ورزشگاه شوند و حق هیچگونه تصویربرداری با دوربین را ندارند.

البته صدا و سیما مدعی است که باکس گزارشگر را خریده و گزارشگران رابا FAN ID به روسیه فرستاده تا بعدا پول آن را ترانسفرکند که گویا بخاطر تحریم های بانکی این اتفاق محقق نشده. ادعایی که البته مشخصنیست تا چه اندازه صحت داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.