سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه ‌می‌گوید در بازی با استرالیا بهترین تیمش را روانه میدان می‌کند تا روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه دشان که شاگردانش بعدازظهر فردا (شنبه) در اولین دیدار خود از گروه C از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه کازان آره‌نا به مصاف استرالیا می‌روند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در خصوص بازیکنان جوانش گفت: استفاده از بازیکنان جوان ریسک نیست چون بازیکنان جوان ما در حدود ۲۳ ساله هستند. ۱۴ نفر از بازیکنان ما در تورنمنت‌های بزرگ ملی بازی نکرده‌اند، اما فکر می‌کنم که اگر از آنها در این دوره جام جهانی استفاده کنم، این اتفاق خوبی است. آنها اینجا هستند چون کیفیت لازم را دارند.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان ما جوان هستند، اما آنها در باشگاه‌های بزرگی بازی می‌کنند و به بازی در تورنمنت‌های مهم باشگاهی عادت دارند. ۹ بازیکن ما هم سابقه بازی در رقابت‌های جام جهانی و یورو را دارند و در تمامی مراحل آماده‌سازی تیم هم حضور داشته‌اند. به هر حال تیم برایم مهم است و بازیکنانم به بازی در بالاترین سطح عادت دارند.

سرمربی خروس‌ها تصریح کرد: فردا اولین بازی‌مان در جام جهانی ۲۰۱۸ است و بازی اول همیشه در هر تورنمنتی مهم است. برای بازی با استرالیا هم بهترین ترکیب را برای فرانسه انتخاب خواهم کرد، ترکیبی که بیشترین خطر را برای استرالیا داشته باشد و روی دروازه آنها خلق موقعیت و گلزنی کند.

دشان در مورد مهاجم تیمش که سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان به شایعات پایان داد و اعلام کرد در اتلتیکومادرید خواهد ماند، یادآور شد: گریزمان ذهنش را برای جام جهانی آزاد کرد و این قطعاً برای ما خوب خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً ما به قهرمانی در جام جهانی نیاز داریم، اما مراحل زیادی برای رسیدن به این عنوان وجود دارد و ابتدا باید به عنوان صدرنشین گروه‌مان صعود کنیم. ما این مسابقات را با عزمی راسخ و البته فروتنی آغاز خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.