هیرو در اولین مصاحبه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا ادعا کرد تمایل داشت زیدان این سمت را به عهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرناندو هیرو،کاپیتان سابق رئال مادرید که پس از اخراج شوک‌برانگیز خولن لوپتگی توسط رئیس فدراسیون این کشور به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا انتخاب شد در اولین کنفرانس خبری در نقش جدید ادعا کرد بیش‌تر مایل بود زین‌الدین زیدان، سرمربی مستعفی رئال مادرید این سمت را به عهده می‌گرفت.

او اظهاراتش را اینگونه شروع کرد: اگر حق انتخاب داشتم، هدایت تیم ملی را به زیدان میسپردم. با قبول سمت جدید روزهای هیجان‌انگیزی در انتظار من است. لوپتگی عملکرد بسیار خوبی داشت و برایش آرزوی موفقیت دارم. بازیکنان شجاعی در اختیار داریم اما این تصمیم خیلی سریع گرفته شد و ممکن است در روحیه بازیکنان تاثیر بگذارد. نمی‌تواند کار ۲ ساله را طی ۲ روز انجام داد. باید باهوش عمل کنیم و در ۳ دیدار مرحله گروهی قوی ظاهر شویم. مایلم تیمم نمایش زیبایی ارائه کرده، مالک توپ باشد و در هر دیدار ۳ یا ۴ گل به ثمر برساند. تنها یک سال سابقه مربیگری دارم اما با فوتبال غریبه نیستم و ۳۰ سال است که در این عرصه حضور دارم.

کاپیتان سابق رئال مادرید در ادامه افزود: فکر کردن به گذشته کار غلطی است.باید مثبت اندیش و آرام باشیم زیرا همه ابعاد لازم برای موفقیت در این تورنمنت بزرگ را داریم. من و لوپتگی مکالمه دوستانه ای داشتیم و بعد از آن با هم خداحافظی کردیم.

هیرو در پایان از ایمان خودش به موفقیت به شغل جدید گفت و افزود: بازیکنانی حرفه ای در اختیار دارم و اگر به موفقیت ایمان نداشتم، این پیشنهاد را قبول نمیکردم. پیام مثبتی از بازیکنان دریافت کردم و آن‌ها نگاهی مثبتی به شرایط داشتند. حواشی این چند روز برایم اهمیتی ندارد چون کار من چیز دیگری است. هواداران باید آرامش و اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و مطمئن باشند با تمام قدرت تلاش خواهیم کرد. تعداد زیادی از اعضای کادر فنی با ما هستند و من فیلم بازی رقبا تماشا کردهام. فرصت زیادی تا بازی با پرتغال نداریم پس نمیتوان تغییرات زیادی ایجاد کرد. با توجه به شرایط فعلی کلید موفقیت ایجاد حداقل تغییر ممکن است. وقتی به من پیشنهاد هدایت اسپانیا داده شد ۳ گزینه پیش رو داشتم؛ پاسخ منفی، ترک اردو و قبول مربیگری. اطمینان دارم بازیکنان با تمام توان و صدرصد درصد قدرت بازی خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.