کاپیتان تیم ملی پرتغال معتقد است که تیم‌‌های ملی ایران و مراکش جزو تیم‌های صعودکننده از گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو در گفت‌و‌گو با نشریه اکسپرس انگلیس، ابراز امیدواری کرد که مصدومیت محمد صلاح در مصاف با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا مانع از حضور او در جام جهانی نشود. صلاح ماه گذشته در جدال تیم‌های لیورپول و رئال مادرید از ناحیه کتف مصدوم و در بازی که در نهایت با پیروزی یاران رونالدو خاتمه یافت، مجبور به ترک زودهنگام میدان شد. گفته می‌شود که او به سبب این مصدومیت حتی ممکن است اولین بازی تیمش در جام جهانی ۲۰۱۸ را هم از دست بدهد، اتفاقی که رونالدو امیدوار است رخ ندهد.

رونالدو در پاسخ به این سؤال که آیا صلاح می‌تواند امسال رقیب او برای کسب توپ طلا باشد، گفت: محمد صلاح یکی از پدیده‌های فصل گذشته بود و من امیدوارم که مصدومیتش در کیف، مانع از حضور او در جام جهانی نشود. بسیاری از مردم درباره رقابت کریستیانو رونالدو و مسی صحبت می‌کنند، اما بازیکنان دیگری هم هستند که شانس ورود به این رقابت را دارند. صلاح هم یکی از آنهاست.

بیش از یک دهه است که هیچ بازیکنی جز رونالدو و مسی نتوانسته است توپ طلا را ببرد و این دو، هر کدام پنج بار این جایزه را میان خودشان تقسیم کرده‌اند، اما امسال صلاح به خاطر ۴۵ گلی که در تمام رقابت‌ها برای لیورپول زد، شانس زیادی برای ورود به کورس کسب توپ طلا دارد به خصوص اگر در روسیه بتواند عملکرد خوبی ارائه کند و به موقع از بند مصدومیت شانه‌اش رهایی یابد.

رونالدو در ادامه به اولین بازی تیم ملی کشورش درجام جهانی مقابل پرتغال اشاره کرد و آن را سخت‌ترین شروع ممکن برای قهرمان یوو ۲۰۱۶ در این رقابت‌ها دانست.

ستاره رئال مادرید تأکید کرد: اینکه اولین‌ بازی ما مقابل اسپانیاست، برای هر دو تیم سخت است. این شروع ایده‌آلی نیست، اما این قرعه‌ای است که برای ما درآمده و چاره‌ای جز پذیرش آن نداریم. یک شکست در روز اول جام جهانی وضعیت شما را برای ادامه تورنمنت بد و سخت می‌کند، پس داشتن شروع خوب خیلی مهم است، اما من باور دارم که هم اسپانیا و هم پرتغال به مرحله حذفی صعود می‌کنند. قهرمانی در جام جهانی برای پرتغال یک رؤیاست، اما برای محقق کردن آن ما باید به همان شیوه‌ای بازی کنیم که یورو ۲۰۱۶ را بردیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )