سرمربی پیشین رئال مادرید می‌گوید فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها قصد بازگشت به جمع شیاطین سرخ را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه رئال مادرید موفق شد با شکست لیورپول برای سومین فصل متوالی با سرمربیگری زین‌الدین زیدان فاتح لیگ قهرمانانی اروپا شود، کریستیانو رونالدو در اظهارنظری عجیب به احتمال جدایی‌اش از جمع کهکشانی‌ها در تابستان پیش‌رو اشاره کرد. با استعفای زیدان از سمت سرمربیگری رئال مادرید اکنون شایعه جدایی رونالدو از این تیم هم قوت گرفته است، هرچند فلورنتینو پرس اطمینان دارد که کریس فصل آینده هم در سانتیاگو برنابئو ماندنی خواهد بود.

کاپلو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: آینده کریستیانو رونالدو در رئال مادرید؟ کریس می‌خواهد که به منچستریونایتد بازگردد و دوباره با مورینیو همکاری کند. به نظرم او سرانجام مادرید را ترک خواهد کرد و به انگلیس بازخواهد گشت، اما زمانش را نمی‌دانم. اگر رونالدو مادرید را ترک کند، رئال جانشینی برای او انتخاب خواهد کرد و روبرت لواندوفسکی یکی از گزینه‌ها می‌تواند باشد.

وی در خصوص آینده مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها نیز اظهار داشت: بنزما در لیست خوب فلورنتینو پرس است. پرس از شر گونسالو ایگواین خلاص شد تا کریم را حفظ کند. فکر هم نمی‌کنم که قصدی برای فروش بنزما داشته باشد. فراموش نکنید که این پرس است که در رئال حرف اول را می‌زند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس همچنین در مورد جانشین زیدان در رئال مادرید خاطرنشان کرد: به نظرم گوتی می‌تواند جانشین زیزو شود. در حال حاضر تنها یک سرمربی سطح بالا در دسترس است و آن آنتونیو کونته است. مائوریسیو ساری هم در حال حاضر تیمی ندارد، اما تا چه زمانی؟ پوچتینو هم می‌تواند گزینه باشد. باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.