وینفرد شفر سرمربی استقلال حرف های جالبی را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارشخبرگزاری خبرآنلاین؛او در ابتدا درباره بازی لیگ قهرمانان حرف زده است:«فوتبال حرفهای است که استراحت نمی شناسد.بهنظرم خوب است که شما را در جریان بگذارم.از بازی دیشب لذت بردم پر از اتفاقات،پراز شور و احساس،لحظاتی زشت و البته لحظاتی زیبا.از اینکه گرت بیل با قدرت برگشته بود لذت بردم.فکر می کنم این درس بزرگی برای همهاهالی فوتبال است که اگر تلاش کنید می توانید از فرصت هایتان استفاده کنید.»

او سپس درباره برنامه ریزی هایش برایاستقلال حرف زد و گفت:«من برای اردوی پیش فصل هم سخت تلاش می کنم.من،دستیارانم،آقای پندار توفیقی و مدیر باشگاه به صورت منظم باهمدر ارتباط هستیم تا هم کمپ تمرینی مان را آماده کنیم و هم تعدادی بازیکن که مهارتو شخصیت خوبی دارند را برای تحقق اهداف مان جذب کنیم.فوتبال کسب و کار عجیبی است و همیشه غیر قابل پیشبینی. به همین دلیل است که همیشه باید بیش از یک نقشه داشته باشید. همیشه باید گوشبه زنگ باشید و خودتان را برای قرار گیری در نقاطی که باید، آماده کنید.»

او ادامه داد:« ما در ۸ ماه گذشته همه باهم کار کردیم.آیا با سختی رو به رو شدیم؟ بسیار! آیا جنگیدیم؟ البته! ولی این امری طبیعی درحرفه ی ماست. فشار کاری، انتظارات،آدرنالین و حتی تستوسترون... فوتبال اشتیاق خالصاست در پرتاب توپ، در رختکن،در دفتر و حتی در خانه.»

سرمربیاستقلال در پایان گفت:«ماکار خود را به سرانجام رساندیم و به پایه ای از اعتماد رسیدیم. ما اهداف مشترک داریمو برای رسیدن به آن ها با هم کار می کنیم. در گذشته موفق بودیم و اطمینان دارم کهدر آینده نیز چنین خواهد شد. اما فقط با یکدیگر.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.