مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این تیم نباید بابت تقابل با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا نگرانی داشته باشد.

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تقابل پرسپولیس با الدحیل قطر، بهترین تیم غرب آسیا اظهار داشت: این درست است که الدحیل در بین تیم‌های غرب آسیا بهترین نتایج را گرفت و شانس خوبی برای خودش قائل است که به مرحله نیمه نهایی برود، اما پرسپولیس نباید بابت این قرعه نگران باشد. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، در ضمن پرسپولیس در فوتبال آسیا تیمی بزرگ و پرطرفدار است که همیشه با حمایت هوادارانش می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس شانسی برای عبور از سد الدحیل قطر دارد یا خیر، بیان کرد: چرا شانس نداشته باشد؟ در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و پرسپولیس هم تیم ضعیفی نیست که بخواهیم ناامید باشیم. مطمئن باشید این بازی همان‌طور که برای پرسپولیس سخت است، برای قطری‌ها نیز سخت خواهد بود. البته این را هم باید بگویم که برانکو در این دو سه سال در برخی از بازی‌های بزرگ نتایج خوبی نگرفته است که امیدوارم این بار تیمش از سد الدحیل عبور کند.

مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که محرومیت از فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی در آسیا و لیگ فصل بعد به پرسپولیس ضربه نخواهد زد، تصریح کرد: قطعاً کار پرسپولیس سخت خواهد شد. جدا از اینکه نمی‌توان بازیکن جذب کرد، حالا چند بازیکن هم جدا خواهند شد. مدیران پرسپولیس هم برای تمدید قراردادها سهل‌انگاری کردند و باید از چند ماه پیش در این زمینه اقدام می‌کردند. پرسپولیس باید از حالا بازیکن جذب کند تا برای نیم‌فصل دوم شرایط بهتری داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )