مدیر باشگاه السد قطر ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با استقلال گفت که تیم‌های ایرانی در خانه خود قدرتمند هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد غلام البلوشی در خصوص دیدار السد قطر با استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به سایت رسمی باشگاه السد گفت: قرعه خوبی نصیب ما شد. تمامی تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی خوب و قدرتمند هستند، اما از قرعه‌ای که نصیب‌مان شد خوشحالم، به خصوص اینکه اکنون دیگر مجبور نیستیم با الدحیل – دیگر نماینده قطر – بازی کنیم که این شانس بالایی را برای حضور این دو تیم قطری در مرحله نیمه‌نهایی فراهم می‌کند.

وی افزود: تیم‌های ایرانی در زمین خودشان قدرتمند هستند، اما به نظرم قرعه خوبی نصیب ما شد. در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خوبی داشتیم و امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد و بتوانیم به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنیم.

مدیر باشگاه السد قطر تصریح کرد: اطمینان دارم که ستاره‌های السد از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را خواهند برد و هواداران قطری را خوشحال خواهند کرد، درست همان کاری که در مراحل قبل این دوره از رقابت‌ها کردند.

البلوشی گفت: السد و الدحیل تنها نماینده این دو باشگاه در لیگ قهرمانان نیستند، بلکه نماینده فوتبال قطر هستند و امیدواریم تماشاگران تمامی تیم‌ها را پشت این دو تیم در این کار دشوار ببینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.