سرمربی فصل گذشته پاری‌سن‌ژرمن جانشین آرسن ونگر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای از انتصاب اونای امری به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

شب گذشته امری شخصاً در سایت اینترنتی‌اش از عقد قرارداد با امری خبر داده بود و اکنون باشگاه هم این موضوع را تأیید کرده است.

به این ترتیب سرمربی اسپانیایی فصل گذشته پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی دو ساله هدایت توپچی‌ها را برعهده خواهد گرفت و جانشین آرسن ونگری می‌شود که به دوران ۲۲ ساله مربیگری خود در این تیم پایان داده است.

پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال روی کار آمدن میکل آرتتا، دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی و کاپیتان سابق آرسنال به عنوان جانشین ونگر به گوش می‌رسید اما مسئولان باشگاه ترجیح داده‌اند که مسئولیت هدایت تیم را به دست سرمربی باتجربه‌تری بسپارند.

امری پس از امضای قراردادش به سایت باشگاه آرسنال گفت: از پیوستن به یکی از باشگاه‌های بزرگ فوتبال هیجان زده‌ام. آرسنال را همه در سراسر دنیا به خاطر سبک بازی‌اش، تعهدی که برای فرصت دادن به بازیکنان جوان نشان می‌دهد، به خاطر استادیوم فوق‌العاده‌اش و همین‌طور شیوه مدیریتش می‌شناسند و آن را دوست دارند. من بسیار خوشحالم که اکنون مسئولیت هدایت این تیم و آغاز یک فصل جدید در تاریخ باشگاه به من سپرده شده است.

امری افزود: من با استن کروئنکه مالک باشگاه صحبت کرده‌ام و کاملاً مشخص است که آنها برای این باشگاه اهداف جاه‌طلبانه‌ای دارند و به دنبال آینده‌ای روشن هستند. من برای کاری که قرار است در کنار هم آغاز کنیم هیجان زده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.