بسته‌ شدن پرونده تحقیق دوپینگ فیفا علیه تیم ملی فوتبال روسیه با واکنش مثبت معاون نخست‌ وزیر این کشور مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، فیفا روز گذشته (سه‌شنبه) از پایان تحقیق درباره پرونده دوپینگ بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه که در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز حضور خواهند داشت، خبر داد و اعلام کرد: این پرونده به دلیل فقدان دلایل کافی برای اثبات نقض قوانین دوپینگ بسته شده است. همچنین تیم ملی فوتبال روسیه یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ است که تحت بیشترین تست‌های دوپینگ قرار گرفت.

در این میان ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه و یکی از اعضای کمیته ساز‌ماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ به خبرگزاری ریانووستی گفت: خیلی خوشحالم که فیفا تحقیق‌ها را به پایان رساند و همان‌طور که تایید شده، هیچگونه مدارکی دال بر دوپینگ بازیکنان فعلی تیم ملی فوتبال روسیه یافت نشد. این خبر باعث آرامش تیم ملی فوتبال روسیه شده و باعث می‌شود تا با آسودگی بیشتری خود را مهیای جام جهانی ۲۰۱۸ کنند. این اقدام فیفا در جهت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال روسیه بسیار مهم است.

تیم ملی فوتبال روسیه هم‌اکنون اردوی آماده‌سازی خود را در اتریش برپا کرده است. این تیم در گروه A جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های ملی عربستان، مصر و اروگوئه قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.