کاپیتان جدید آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا اعتراف کرد که موافق پیوستن مهاجم اتلتیکومادرید به این تیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از لوئیس سوارس یکی دیگر از مهره‌های کلیدی بارسلونا درهای ورود به نوکمپ را به روی آنتوان گریزمان باز کرد.

این بار نوبت لیونل مسی کاپیتان جدید آ‌بی‌و‌اناری‌ها بود که به تمجید از مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید بپردازد و با تعریف از او به شایعه پیوستنش به بارسا در تابستان امسال دامن بزند.

مسی پس از بازی شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا مقابل رئال سوسیه‌داد در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد گریزمان به بارسا ملحق شود، گفت: دوست دارم؟ معلوم است که دوست دارم. او یکی از بهترین بازیکنان این روزهاست. نمی‌دانم که آیا تا الان اتفاقی رخ داده است یا نه اما ما دوست داریم که بهترین بازیکنان دنیا به بارسلونا بیایند و گریزمان هم یکی از آنهاست.

برترین گلزن این فصل بارسلونا و که این فصل پنجمین کفش طلای دوران بازیگری‌اش را هم برد، عملکرد تیمش در این فصل را اینگونه ارزیابی کرد: این فصل برای ما فصل بسیار خوبی بود چون دوباره لیگ و جام حذفی را بردیم. تلخی حذف از لیگ قهرمانان به خاطر شیوه باخت‌مان هنوز از یادمان نرفته است چون ما در بازی رفت حاشیه امنیت خوبی برای خودمان ساختیم و آن را در بازی برگشت از دست دادیم. با این حال فصل ما بهتر از آن بود که تحت الشعاع این شکست قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.