سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال‌های خوب مربیگری من در آبادان رقم خورد و هواداران به بهترین شکل ما را حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از آبادان, فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: سال‌های خوب مربیگری من در اینجا رقم خورد و هواداران به بهترین شکل ما را حمایت کردند.

وی افزود: امیدوارم مردم آبادان که واقعاً محبت زیادی به ما کردند دلشان همیشه شاد باشد. لازم می‌دانم تشکری هم از مسئولان شهر آبادان داشته باشم. امام جمعه این شهر، فرمانده محترم، مسئولین منطقه آزاد همگی واقعا خیلی به ما کمک کردند. امیدوارم فصل آینده شرایط به بهترین شکل باشد و مردم آبادان روزهای بهتری را شاهد باشند. مردمی که واقعا در طول فصل کوچکترین مشکلی برای ما ایجاد نکردند و به بهترین شکل پشت تیم‌شان بودند. من واقعا بهترین سال‌های مربیگری‌ام را در آبادان سپری کردم و تا زنده هستم فراموش نخواهم کرد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: برای این بازی جاسم‌کرار که سه اخطاره شده است را در اختیار نداریم. بغلانی هم که بعد از مدت‌ها به میادین برگشته بود در بازی قبل آسیب دید و فردا وضعیت او را بررسی خواهیم کرد. ما در بازی‌های قبل علاقه‌مند بودیم جوان‌ها را بازی دهیم اما وقتی دیدیم با تیم‌هایی بازی داریم که در شرایط حساسی به سر می‌برند و ممکن بود اگر من بخواهم به چند بازیکن جوان میدان دهم حرف و حدیث‌هایی درست شود از این رو دست به عصا حرکت نکردیم و با تمام قوا به مصاف حریفان رفتیم.

کمالوند اضافه کرد: از آنجا که فردا شرایط هر دو تیم مشخص است. به همین دلیل قصد دارم به چند بازیکن جوان تیمم میدان دهم اما برای آینده این تیم باید بگویم که تیم‌هایی مثل تراکتورسازی، پیکان، فولاد، ذوب‌آهن، سپاهان، پرسپولیس، استقلال و همه تیم‌ها زمین اختصاصی برای بازی‌ها و تمرینات خود در اختیار ندارند در شرایطی که تیم ما از این مسئله محروم است. شما نگاه کنید همین اهواز چه ورزشگاهی دارد. به عقیده من شهر آبادان مظلوم واقع شده است و زمان این رسیده است که به امکانات این شهر هم رسیدگی شود. من اگر این حرف را می‌زنم برای این است که مردم این شهر را دوست دارم و نیاز است که در این شهر امکانات برای جوانان فراهم باشد.

وی خاطرنشان کرد: هواداران آبادانی شعار می‌دهند "آبادان برزیلته" اما واقعا امکانات آنها کجا امکانات ما کجا؟! من آرزو می‌کنم زمانی آبادان واقعا برزیل شود و تحول اساسی در این شهر اتفاق می‌افتد. من روز اول قراردادم با این تیم گفتم که یکسری امکانات می‌خواهم. خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت دادیم زمین چمن ورزشگاه تختی و زمین چمن تمرین‌مان خیلی با کیفیت شد و الان یکی از بهترین زمین‌ها را در آبادان داریم. الان هم می‌گویم کنار همین زمین تمرین می‌توانیم استخر، جکوزی، سالن وزنه و خیلی چیزهای دیگر داشته باشیم. تأکید می‌کنم که اینها واقعاً نیاز شهر است چون واقعا این همه استعداد در اینجا وجود دارد.

سرمربی تیم صنعت نفت درباره مذاکراتش با باشگاه نفت آبادان خاطرنشان کرد: به طور کلی می‌گویم ما در ۲۵ روز اخیر هیچ صحبتی نکردیم و هیچ قراردادی با هیچ باشگاه دیگری امضا نکردم و اخباری که در این مورد می‌شنوید کذب محض است. فردا لیگ تمام می‌شود و من یک هفته تا ده روز صبر می‌کنم و اولویت اولم نفت آبادان است و علاقه‌مند به همکاری با این تیم هستم. به مانند یک مربی حرفه‌ای تا آن موقع که گفتم خبری نشد با باشگاه دیگری وارد مذاکره خواهم شد. مطمئنا برای فصل بعد هواداران توقع دیگری از نفت آبادان دارند و می‌خواهند این تیم حداقل جزو پنج تیم اول باشد و سهمیه به دست بیاورد. ما در اول فصل در پنج بازی ابتدایی خارج از خانه نتیجه را واگذار کردیم اما در پنج بازی آخر فصل هیچ شکستی نداشتیم و این نشان می‌دهند پیشرفت خوبی داشته‌ایم. تیم شخصیت خود را پیدا کرده و می‌تواند از حیثیت فوتبال آبادان دفاع کند. تیمی که فصل پیش برای سقوط نکردن می‌جنگید. من یا هر فرد دیگری فصل بعد سرمربی باشیم با این تیم بالای جدول قرار بگیرد. غیر از این برای مردم آبادان قابل قبول نیست. اگر من بمانم قول می‌دهم سهمیه بگیریم همانطور که اول فصل قول دادم رتبه تک‌رقمی خواهیم داشت و این اتفاق هم رخ داد. وقتی آن موقع این حرف‌ها را زدم خیلی‌ها جدی نگرفته و گفتند امکان‌پذیر نیست. باور کنید اگر مشکل داوری نبود الان ما رتبه سوم و چهارم جدول بودیم.

کمالوند گفت: جوانانی مثل ساکی و سلمانی در نفت آبادان چهره شدند و فردا هم برخی بازیکنان جوان در ترکیب ما به میدان خواهند رفت. یکسری از امکانات اینجا را ارتقاء بخشیدیم. امسال سال تثبیت ما بود و اگر اتفاقات بازی با استقلال رخ نمی‌داد حتی به فینال جام حذفی هم می‌رفتیم. تأکید می‌کنم اگه بمانم سهمیه خواهیم آورد.

وی راجع به مذاکراتش با باشگاه‌های دیگر عنوان کرد: من با هیچ تیمی مذاکره نکردم. من تأکید می‌کنم که علاقه‌مند به نفت آبادان هستم و دوست دارم اینجا بمانم اما باید شرایط فراهم باشد.

سرمربی تیم صنعت نفت در پایان خاطرنشان کرد: در اینجا لازم می‌دانم تقدیری ابراهیم حاتمی‌کیا داشته باشم. من در کنار او فیلم "به وقت شام" را دیدم و واقعا لذت بردم. مخصوصا اینکه شهر آبادان در این فیلم نمایش داده شده است. شهری که در کنار خرم‌شهر در هشت سال دفاع مقدس به بهترین شکل مردمش دفاع کردند و شهدای زیادی را تقدیم کردیم. من لازم می‌دانم از بچه‌های سپاه قدس تشکر کنم واقعا ممنون شهدای مدافع حرم باشیم که رفتند و جنگیدند و اجازه ندادند داعش وارد کشورمان شود. شاید کشور ما از نظر اقتصادی مشکلاتی داشته باشد اما از نظر امنیتی واقعا شرایط عالی است و از رکن اساسی هر جامعه‌ای امنیت آن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.