مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از تهدید مالک باشگاه بادران ابراز بی‌اطلاعی کرد.

هدایت یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» در مورد صحبت‌های فریدون قربانیان مالک باشگاه بادران که گفته بود مدیران نفت در VIP ورزشگاه کارگران در دیدار بین دو تیم، او را تهدید به مرگ کرده‌اند، اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و خودم در جمع تماشاگران بازی را تماشا کردم، اما مسئولان شهری در جایگاه VIP حضور داشتند. حتماً مالک باشگاه بادران صحبت بدی کرده که اینگونه به او واکنش نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مالک بادران: مدیران نفت مسجد سلیمان مرا تهدید به مرگ کردند

وی با اشاره به حضور سیده شهره موسوی، مدیرعامل باشگاه بادران در ورزشگاه گفت: من انتظار داشتم بیشتر روی این مسئله مانور دهید! مگر ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ممنوع نیست؟ انتظار داریم همه ملزم به رعایت یک قانون باشند. این چندگانگی‌های موجود باعث ایجاد تنش شد. هواداران ما هم نسبت به این موضوع گله‌مند هستند. مگر تهران با مسجدسلیمان تفاوت دارد؟ فضای مملکت ما اجازه این موضوع را نمی‌دهد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درمورد تمدید قرارداد فکری برای فصل آینده تصریح کرد: فعلاً تمام تمرکز تیم باید معطوف دیدار مقابل مس رفسنجان باشد. در فوتبال ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. بازیکنان ما برابر مس خیلی محکم بازی می‌کنند و امیدوارم با پیروزی در این مسابقه، جشن قهرمانی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.