سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: متاسفانه برخی مربیان هنوز نمی‌دانند باید احترام یکدیگر را نگه دارند و جنبه باخت داشته باشند.

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازی پرحاشیه روز گذشته (دوشنبه) تیمش مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: بازی از لحاظ کیفی در سطح خوبی برگزار شد و البته فوق‌العاده پرتنش هم بود. نبرد‌های یک به یک زیادی داشت و اتفاقاتی هم کنار زمین رخ داد که فکر می‌کنم در فوتبال طبیعی است. با همه این اتفاقات من شخصا احترام زیادی برای هواداران ملوان قائلم و آرزو می‌کنم این تیم ریشه‌دار در سال آینده با سازماندهی بهتر به لیگ برتر برگردد چرا که واقعا جای ملوان در سطح اول فوتبال ایران خالی است.

وی در واکنش به این موضوع که از او انتظار نمی‌رفت با نادر دست‌نشان درگیر شود، یادآور شد: من با کسی درگیر نشدم. نمی توانم قبول کنم که به مردم ماهشهر توهین شود. امیدوارم روزی در فوتبال کشورمان شرایطی بوجود بیاید که نیمکت‌های دو تیم کاری با یکدیگر نداشته باشند و تمرکزشان به بازی باشد و اگر هم اعتراضی دارند نزد داور مطرح کنند. متاسفانه در جریان بازی از سوی نیمکت حریف به سوی ما بطری آب پرتاب شد. بهتر است برخی مربیان ظرفیت باخت داشته باشند. مشکل بزرگ در فوتبال ما این است که نمی‌دانیم همانطور که در جامعه هنگام رانندگی و موارد دیگر باید به یکدیگر احترام بگذاریم در مربیگری هم باید احترام یکدیگر را نگه داریم.

مرزبان خاطرنشان کرد: برخی وقتی تیم‌شان می‌برد صحبت از شناخت‌شان از تیم مقابل، تاکتیک خوبشان و صحبت‌های بین دو نیمه می‌کنند اما وقتی می‌بازند به زمین و زمان گیر داده و افراد دیگر را مقصر شکست معرفی می‌کند. ضمن اینکه من مربی‌ای نیستم که حمله‌ای را بی‌جواب بگذارم.

سرمربی شهرداری ماهشهر راجع به شرایط تیمش عنوان کرد: خوشحالم از اینکه در ماهشهر به هدفم رسیدم و توانستیم تیم را در لیگ یک حفظ کنیم. وقتی اینجا آمدم تیم ۸ باخت داشت و از بین بردن اثرات آن کار راحتی نبود. جا دارد از شهردار و شورای شهر ماهشهر که ما را در رسیدن به هدف‌مان کمک کردند، تشکر کنم. از نظر بدنی و تاکتیکی پیشرفت خوبی داشتیم. هواداران پرشور ماهشهر هم به بهترین شکل از ما حمایت کردند. انشالله در بازی آخر هم یک نتیجه خوب کسب خواهیم کرد تا فصل را با برد تمام کرده باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد فصل آینده در ماهشهر بماند به تسنیم گفت: در مورد فصل آینده هنوز صحبت مستقیمی از سوی باشگاه با من نشده است. قراردادم تا پایان این فصل است اما سینگنال‌هایی برای تمدید قرارداد به سمتم آمده است. شهردار و شورای شهر ماهشهر مایل به ادامه کارم هستند و باید ببینیم چه پیش می‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.