سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان از درگیری‌های رخ داده در دیدار این دو تیم گلایه کرد.

حسین فرجی در مورد شکست یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل بادران و اتفاقات پس از این مسابقه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: بادران در نیمه اول بازی خوبی ارائه کرد. در نیمه دوم اما توپ و میدان به طور کامل در اختیار تیم ما بود. بازیکنان بادران انگار در لیگ محلات بازی می‌کردند و پس از هر برخورد، خود را روی زمین می‌انداختند.

وی با بیان اینکه شکست نفت باعث درگیری‌های این مسابقه نشد، گفت: تماشاگران نفت هزار کیلومتر از مسجدسلیمان به تهران آمدند و فوتبال را به خوبی می‌فهمند. بازیکنان بادران باعث شدند جو ورزشگاه به هم بریزد و تماشاگران ما را عصبانی کردند. کادر فنی تیم بادران به خاطر پنالتی اعلام شده به سود ما، حدود ۱۵ دقیقه بازی را متوقف کرد. چون باشگاه بادران ثروتمند است، باید هر کاری انجام دهد؟

بیشتر بخوانید:

درگیری فکری با بازیکن بادران و هجوم تماشاگران به زمین

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: پس از پایان بازی دروازه‌بان بادران با فکری (سرمربی نفت) درگیر شد و گفت که نفت لیاقت قهرمانی ندارد. این بازیکن با مُشت گره کرده به سمت تماشاگران نفت آمد و هواداران ما را تحریک کرد. متاسفانه دوربین صدا و سیما هم از باعث و بانی اتفاقات فیلم نگرفت. چون تیم نفت شهرستانی است، باید همه آیتم‌های منفی علیه ما برجسته شود؟ ما حرکت تماشاگران نفت را تایید نمی‌کنیم، اما باید همه اتفاقات پخش شود. نماینده فدراسیون و ناظر داوری در ورزشگاه حضور داشتند و حتماً این اتفاقات را گزارش خواهند کرد.

فرجی درباره دیدار هفته آینده شاگردان محمود فکری مقابل مس رفسنجان که می‌تواند حکم صعود تیم جنوبی را امضا کند، گفت: فکر می‌کنم اینکه یک تیم پس از چند هفته از شروع مسابقات تا انتهای رقابت‌ها در صدر جدول باشد، بی‌سابقه است. با توجه به توانایی‌های فنی نفت، تلاش می‌کنیم بازی خوبی مقابل مس رفسنجان ارائه کنیم و با شکست این تیم، مقتدرانه به قهرمانی لیگ دسته اول دست یابیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.