سرمربی پیشین تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید نسبت به سرمربیگری توپچی‌های لندن ابراز علاقه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام رسمی خبر استعفای آرسن ونگر در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری تیم فوتبال آرسنال آن هم پس از ۲۲ سال حضور روی نیمکت این تیم لندنی، رایزنی‌ها در خصوص سرمربی بعدی توپچی‌ها آغاز شده است. یکی از کسانی که نام وی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی احراز پست سرمربیگری آرسنال مطرح شده، آنچلوتی است که پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری بایرن مونیخ در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ هدایت تیمی را برعهده نداشته است.

کارلو آنچلوتی ۵۸ ساله در حاشیه بازی خیریه‌ یوفا که در شهر جنوای ایتالیا با عنوان «Match For Solidarity» (بازی برای همبستگی) برگزار شد و در آن هدایت تیم یاران رونالدینیو مقابل یاران فیگو را برعهده داشت، در تمجید از سرمربی فرانسوی آرسنال گفت: ونگر تصمیم به ترک آرسنال گرفت و این نشان از صداقت او دارد. آرسن تاریخ‌سازی کرد و به همین خاطر باید به رسمیت شناخته شود.

وی افزود: باشگاه آرسنال به آینده خود واقف هستند، اگر من جایی در برنامه آنها داشته باشم، از جنبه حرفه‌ای خوشحال خواهم شد، اما در حال حاضر خبری نیست. آینده من بستگی به فرصت‌ها و پروژه‌هایی دارد که به من پیشنهاد می‌شود. در حال حاضر روی کمک به یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا) با این رویداد شگفت‌انگیز که واقعاً به آن نیاز داشت، تمرکز کرده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.