دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: برای شکست دادن استقلال انگیزه زیادی داریم و به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم.

پیام نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط فعلی پیکان برای بازی با استقلال تهران گفت: وضعیت تیم ما خوب است و خودمان را آماده بازی با استقلال کرده‌ایم. می‌دانیم که این بازی برای ما سخت است، چون استقلال می‌خواهد برای کسب سهمیه و نایب قهرمانی در این بازی خانگی برنده شود، ولی ما هم سرشار از انگیزه هستیم تا استقلال را ببریم و به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. آنها تیم قدرتمندی هستند، ولی ما هم می‌خواهیم لیاقت و پتانسیل فنی‌مان را نشان دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان شانسی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد یا خبر؟»، خاطر نشان کرد: کار ما برای آسیایی شدن سخت است و باید دو بازی پایانی برابر استقلال و پیکان را با برد پشت سر بگذاریم و منتظر نتایج دیگر تیم‌ها باشیم. البته اگر در آن ۱۰ هفته که پیروز نشدیم، نتایج بهتری می‌گرفتیم الان وضعیت پیکان خیلی بهتر بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در خاتمه تصریح کرد: اگر مجموع بازی‌ها را در نظر بگیریم ما عملکرد خوبی داشتیم، ولی اینکه ۱۰ هفته پیروز نشدیم به ضررمان تمام شد. حتی اگر در آن مقطع یک یا دو بازی را می‌بردیم الان شانس بیشتری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشتیم. با این حال امیدوارم دو بازی پایانی را هم ببریم تا در لیگ امسال جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.