دبیرکل فدراسیون فوتبال سوئد از پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران توسط سامان قدوس افسوس خورد و گفت: عالی بود اگر او را در تیم ملی سوئد می‌دیدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از فوتبالس‌کانالن سوئد، سامان قدوس، مهاجم ۲۷ ساله اوسترشوندس که از سوی یان اندرسون برای تیم ملی فوتبال سوئد انتخاب شده بود تیم ملی ایران را برای پوشیدن پیراهن یک تیم ملی برگزید. او در سپتامبر سال گذشته میلادی به تیم ملی ایران رفت و از آن زمان در چند بازی نیز حضور یافت. سامان قدوس در ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی با پیراهن تیم ملی سوئد برابر تیم‌های ملی ساح‌عاج و اسلواکی بازی کرد. او یک گل نیز وارد دروازه اسلواکی کرده بود.

هاکان، دبیرکل فدراسیون فوتبال سوئد در این رابطه می‌گوید: باید اعتراف کنم وقتی که شما سامان قدوس را در تور ماه ژانویه ۲۰۱۷ تیم ملی فوتبال سوئد می‌دیدید چیزهای فوق‌العاده‌ای در او می‌یافتید. البته باید بگویم که عالی بود اگر سامان قدوس را در تیم ملی فوتبال سوئد می‌دیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر چیزهای فوق‌العاده‌ای از سامان قدوس در اردوی تیم ملی فوتبال سوئد در ابوظبی دیدید چرا یان اندرسون (سرمربی) او را از دست داد اظهار داشت: واقعا فکر نمی‌کنم که این‌طور باشد. مسائل دیگری وجود دارند که تاثیر می‌گذارند. راحت است بگویید اگر یان اندرسون زنگ می‌زد مساله حل شده بود اما واقعیت چیز دیگری است. چیزهای دیگری در این رابطه وجود دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )