رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اولویت های این فدراسیون در سال ۹۷ گفت:توسعه زیرساخت ها، گسترش مناسبات بین المللی و برنامه ویژه برای بازی های آسیایی از جمله آنها است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری تحیلی پزشکی ورزشی ایران، در پیام غلامرضا نوروزی آمده است: به طور طبیعی هر سال در چنین روزهایی همه آحاد ملت و دستگاه های اجرایی با توجه به نقشه راهی که مقام معظم رهبری برای سال ترسیم می کنند، برنامه ریزی لازم را به منظور تحقق شعار سال و خدمت برنامه محور انجام می دهند؛ مجموعه پزشکی ورزشی نیز ذیل سیاست های وزارت ورزش و جوانان به عنوان عضوی از خانواده سلامت در این مسیر گام برمی دارد.

وی توسعه زیرساخت های ستادی و استانی را به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات و همچنین تمرکززدایی را از جمله سیاست های این فدراسیون در سال۹۷ بیان کرد و افزود: با توجه به این که در سال گذشته مقدمات راه اندازی کلینیک پزشکی ورزشی فراهم شد، در سال جاری این مهم را نهایی می کنیم ضمن این که همزمان توسعه زیرساخت های استانی را به ویژه در نقاط کمتر توسعه یافته ادامه خواهیم داد.

نوروزی با تاکید بر ادامه فعالیت های آموزشی هدفمند در سال جاری گفت: برگزاری کنگره پزشکی ورزشی مهم ترین رویداد آموزشی سال خواهد بود که قطعا به شکل باشکوه برگزار می شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، توسعه مناسبات بین المللی را از دیگر اهداف فدراسیون دانست و افزود: در این رابطه سمینار بین المللی مبارزه با دوپینگ را برگزار خواهیم کرد.

غلامرضا نوروزی تصریح کرد: در حوزه اطلاع رسانی، برای انتشار مطالب روز پزشکی ورزشی از منابع بین المللی به منظور آگاه سازی بیش از پیش حوزه ورزش قهرمانی و همچنین سلامت همگانی، برنامه های جامع و کارآمدی را در دستور کار داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.