ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل کار میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال را بسیار دشوار توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گیلبرتو سیلوا یک روز پیش از آغاز بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال روسیه و برزیل در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به خبرنگاران روسی گفت: جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال برای تیم ملی فوتبال روسیه به عنوان میزبان بسیار دشوار است و به نظرم کار سختی پیش‌رو دارند. روسیه لشگری از مصدومان دارد و در تیم ملی فوتبال کشورم (برزیل) نیز نیمار مصدوم است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل ادامه داد: شرایط کنونی تیم ملی فوتبال برزیل و مصدومیت نیمار همانند سال ۲۰۰۲ میلادی است که رونالدو مصدوم شده بود. به همین خاطر جام جهانی را از دست دادیم. به بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه توصیه می‌کنم تمام تلاش خود را انجام دهند و با تمام وجود و با افتخار بازی کنند. آنها نمایندگان مردم روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال هستند.

هم‌اکنون تعدادی از برجسته‌ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه همانند ویکتور واسین، الکساندر کوکورین و گئورگی یکیا مصدوم هستند و نگرانی‌های برای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ ایجاد شده است.

جام جهانی ۲۰۱۸ در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.