سرمربی بانوی پیر از جدی نبودن مصدومیت مدافع میانی تیمش خبر داد و اما گفت که یکی دیگر از بازیکنانش آسیب دیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جورجو کیه‌لینی در جریان تساوی بدون گل ابتدای هفته جاری یوونتوس در خانه اسپال، جورجو کیه لینی مصدوم شد که به سبب آن نام او از فهرست تیم ملی ایتالیا برای بازی‌های دوستانه این هفته و هفته آینده خط خورد و حتی از احتمال نرسیدن او به بازی رفت تیمش برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خبرهایی منتشر شد.

اکنون اما ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر اعلام کرده است که مصدومیت مدافع میانی ملی‌پوش تیمش جدی نیست و او می‌تواند به مصاف خانگی بیانکونری و کهکشانی‌ برسد.

آلگری در این باره گفت: کیه‌لینی روز سه‌شنبه مورد معاینات دقیق‌تری قرار گرفت و این معاینات نشان دادند که مصدومیتش جدی نیست و فقط باید به صورت روزمره تحت نظر باشد. او یک دوره فیزیوتراپی را آغاز کرده است و شرایطش را هفته آینده ارزیابی خواهیم کرد.

خبر جدی نبودن مصدومیت کیه‌لینی برای یوونتوسی‌ها دلگرم کننده بوده است اما اکنون خبر از مصدومیت یکی دیگر از مهره‌های کلیدی بیانکونری آنها به گوش می‌رسد که آن بازیکن دفاع چپ برزیل تیم الکس ساندر است. مصدومیت ساندرو از ناحیه ران پای راست بوده و حالا اوست که احتمال نرسیدنش به بازی برابر رئال مادرید وجود دارد. این در حالیست که برای بازی رفت دو تیم بازیکنان دیگری مانند مهدی بن‌عطیه و میرالم پیانچ به دلیل سه اخطاره بودن و خوان کوادرادو و فدریکو برناردسکی هم به دلیل مصدومیت غایب هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.