در این گزارش بازیکنانی بررسی می‏‎شوند که ژوزه مورینیو آن ها را قبول نداشته و از تیمش کنار گذاشته و این بازیکنان در تیم‌های جدیدشان خوش درخشیده‎اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که سابقه مربی‎گری در تیم‌‎های بزرگ زیادی را دارد، در دوران کار کردنش بازیکنان زیادی را فروخته یا از آن‌ها استفاده نکرده که این بازیکنان بعدها در تیم‌های دیگر خوش درخشیده‌اند. در زیر به این بازیکنان اشاره می‎کنیم.

یکی از بهترین بازیکنان که مورد قبول مورینیو نبوده محمد صلاح است. او با ۲۸ گل زده در حال حاضر بهترین گلزن لیگ انگلیس است، اما زمانی که در چلسی با مورینیو بود اصلا مورد توجه او قرار نگرفت. تنها در ۱۹ بازی حضور پیدا کرد و بعد هم به طور قرضی به فیورنتینا رفت.

بازیکن دیگر کوین دی بروین است. چلسی هزینه زیادی کرد و کورتوا و دی بروین را با هم به خدمت گرفت تا به لطف حضورشان کنار آدن آزارد روزهای خوبی برای این تیم بسازند. اما این برنامه خیلی زود به هم ریخت و دی بروین بعد از انجام ۳ بازی در لیگ به وولفسبورگ رفت. او در ازای ۲۲ میلیون یورو رفت و دو فصل بعد در ازای ۷۵ میلیون یورو فروخته شد.

روملو لوکاکو اما یکی از بازیکنانی است که داستان جالبی دارد. در سال ۲۰۱۳ که مورینیو به چلسی بازگشت او در این تیم بازی می‎کرد. اما لوکاکو به اورتون قرض داده شد و بعد هم برای همیشه فروخته شد. وقتی مو به یونایتد رفت اما برای خرید او به باشگاه فشار آورد و در نهایت یونایتد او را در ازای ۸۳ میلیون یورو خرید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.