توپ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به رئیس‌جمهور کلمبیا هدیه داده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، آلکسی سوروخین (مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال) در ملاقات با یوآن مانوئل سانتوس (رئیس‌جمهور کلمبیا) توپ رسمی این رقابت‌ها را به وی اهدا کرد.

سانتوس پس از دریافت هدیه‌اش از سوی سورخین گفت: تیم ملی فوتبال کلمبیا امیدوار است نتایج خوبی را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کسب کند. ورزش فوتبال باعث اتحاد در کشور کلمبیا می‌شود و ما از شرکت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بسیار مسرور هستیم. تیم خوبی در اختیار داریم و امیدوار به صعود از مرحله گروهی هستیم.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ مربوط به احداث جدید لاین تراموای در شهر سامارا جهت حمل‌ونقل هواداران فوتبال است.

تست لاین جدید تراموای از خیابان تاشکند تا ورزشگاه سامارا انجام شد و طبق پیش‌بینی مقامات محلی در زمان برگزاری دیدارهای جام‌ جهانی ۲۰۱۸ این لاین ۱۵ هزار را نفر به ورزشگاه سامارا انتقال خواهد داد. ۸۷ تراموای با ۵ ایستگاه هواداران فوتبال را از مرکز شهر سامارا به ورزشگاه خواهند رساند.

جام جهانی ۲۰۱۸ در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.