سرمربی سابق میلان دلیل اینکه چرا در تیم قبلی‌اش برخلاف تیم فعلی خود نتوانست موفق باشد را توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینچنزو مونتلا، این روزها بابت پیروزی ارزشمندی که سویای تحت هدایتش در خانه منچستریونایتد کسب کرد و با آن راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، مورد تحسین خیلی‌ها واقع شده است. این مونتلا اما همان مردی است که در ابتدای فصل میلان تحت هدایتش با وجود ۲۰۰ میلیون یورویی که صرف خرید بازیکن جدید کرد، ناامید کننده نتیجه می‌گرفت و سران باشگاه به ناچار مهاجم سابق رم را اخراج کردند.

مونتلا در توضیح اینکه چرا با میلان نتوانست نتایج مورد انتظار مسئولان باشگاه را بگیرد به شبکه آنچواسپورت گفت: (باشگاه‌ها) به ما حقوق می‌دهند تا قربانی‌مان کنند. من هرآنچه از عهده‌ام برمی‌آمد را انجام دادم هرچند ممکن است مرتکب اشتباهاتی هم شده باشم.میلان ۱۰ بازیکن جدید از لیگ‌های دیگر خریده بود که بسیاری از آنها بازیکنانی بی‌تجربه بودند. برخی انتظار داشتند که تیم ما بلافاصله نتیجه بگیرد اما بازیکنان ما تا پیش از این هرگز چیزی نبرده بودند و به همین دلیل طول کشید تا خودشان را با شرایط تیم وفق دهند.

مونتلاً ادامه داد: من فکر می‌کنم که ما می‌بایست صبوری می‌کردیم. این را حتی به اعضای هیئت مدیره هم گفتم. امیدوار بودیم که شروع خوبی داشته باشیم تا با اعتماد به نفس کارمان را آغاز کنیم. میلان به لیگ قهرمانان می‌رسد؟ نمی‌دانم. من این روزها آنقدرها پیگیر بازی‌های سری A نیستم اما می‌دانم که میلان دارد با قدرت برمی‌گردد که البته دلیل آن افت اینتر و لاتزیو در این هفته‌های اخیر هم بوده است. میلان هم شانس گرفتن سهمیه دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.