مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی این تیم را خبری خوشحال‌کننده برای مردم ایران دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پژمان منتظری در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: امروز روز دوم تمرینات دور اول اردوی تیم ملی است. شرایط خوب است و بازیکنان روحیه خوبی دارند. این دور از تمرینات برای بازیکنان داخلی است و بعد از ریکاوری، تمرینات را شروع کرده‌ایم و برای دور دوم آماده می‌شویم.

وی در خصوص لغو دیدار با سیرالئون اظهار داشت: ما هم تازه خبردار شده‌ایم که وضعیت این بازی مشخص نیست. ما آماده می‌شویم و اگر بازی باشد باکیفیت بالا بازی می‌کنیم و اگر بازی نباشد با کیفیت بالا تمرینات را دنبال خواهیم کرد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه چرا بازی با سیرالئون برای دیدار دوستانه انتخاب شده و انتقاد زیادی به این بازی وجود دارد، گفت: همیشه در تمام دنیا روال این‌طور است که بعد از بازی‌های پرفشار که بیشتر بازیکنان هم در لیگ قهرمانان آسیا بودند، بازی پرفشاری نمی‌گذارند. ما هم بعد از این بازی دو بازی خوب خواهیم داشت. با این حال این بازی می‌تواند برای ما خوب باشد.

وی در خصوص شرایط خودش که پس از حضور مجدد در ترکیب استقلال به تیم ملی دعوت شده است و چقدر تلاش خواهد کرد جایگاهش را در تیم ملی پس بگیرد، خاطرنشان کرد: بعد از مصدومیتی که داشتم تلاش کردم تا به شرایط خوب خودم برگردم. من بازهم تمرین و تلاش می‌کنم و امیدوارم که بتوانم نظرات را جلب کنم.

منتظری در پاسخ به این سؤال که برای حضور در جام جهانی چقدر امیدوار است، گفت: من هم مثل سایر بازیکنان امیدوارم و تنها وظیفه‌ای که دارم این است خوب تمرین کنم و آماده شوم که در صورت حضور در ترکیب تیم ملی، عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در خصوص اینکه تیم ملی در تونس و اتریش هم دو بازی دوستانه با تونس و الجزایر دارد و نظرش در خصوص این دو بازی چیست، اظهار داشت: بازیکنان تونس و الجزایر را همه می‌شناسند. بیشتر آنها در اروپا بازی می‌کنند و کیفیت بالایی دارند. آنها شبیه یکی از تیم‌های هم‌گروه ما در جام جهانی هستند و به نظرم دو حریف دوستانه خوب برای تیم ملی به شمار می‌آیند.

مدافع تیم ملی درباره موضوع تمدید قرارداد کی‌روش تا پایان جام ملت‌های سال ۲۰۱۹ نیز گفت: این خبر خوشحال کننده‌ای برای تمام مردم ایران است و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.