سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که آنها تا آخرین هفته برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهند جنگید.

سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد عملکرد فولاد در ۲۵ بازی گذشته گفت: اگر بخواهم نظر کلی بدهم، باید بگویم که تا به امروز نتایج خوبی گرفتیم. ما در ابتدای فصل تغییراتی داشتیم و از همان اول هم گفتم که دنبال بازی زیبا هستیم. متأسفانه در خیلی از بازی‌ها مصدومیت و محرومیت بازیکنان، تیم ما را با سختی و کمبود مواجه کرد، ولی بعد از باخت مقابل پیکان در هفته پنجم بود که در مسیر خوبی قرار گرفتیم و ۱۷ هفته شکست نخوردیم.

وی ادامه داد: شکست نخوردن در ۱۷ مسابقه باارزش بود، ولی به‌هرحال باید این را پذیرفت که هر تیمی ممکن است در مقاطعی از فصل با مشکل مواجه شود. ما در بهمن و اسفند ماه وضعیت خوبی نداشتیم و در پنج بازی امتیازهای کمی گرفتیم و سه شکست پیاپی را تجربه کردیم که برابر رقیبان مستقیم‌مان برای کسب سهمیه آسیا بود. اگر در این پنج بازی خوب نتیجه می‌گرفتیم قطعاً الان در رده دوم یا سوم جدول بودیم.

پورموسوی در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: کار سخت است، ولی تا آخرین هفته برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگیم. ما می‌خواهیم لیگ امسال را با بهترین عملکرد به پایان برسانیم و امیدوارم طوری نتیجه بگیریم که باعث خوشحالی مردم اهواز و هواداران واقعی فولاد شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد که قرار است فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده بگیرد در مورد برنامه‌هایش خاطر نشان کرد: فعلاً تمرکزمان روی پنج بازی پایانی است، ولی می‌خواهیم فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشیم. ما بعد از تعطیلات عید قطعاً با تمرکز بیشتری به برنامه‌های آینده فکر خواهیم کرد.

وی در مورد پیراهن‌های مشکی‌اش که امسال حاشیه هایی را ایجاد کرد هم به تسنیم گفت: من علاقه خاصی به رنگ مشکی دارم و بارها گفته‌ام که پیراهن‌های مشکی زیادی دارم. حتی یکی از برندهای معتبر در تهران هم وقتی پیراهن‌های جدید می‌آورد، سعی می‌کنم از آنها خرید کنم. اخیراً هم دو پیراهن مشکی جدید خریده‌ام و در آینده باز هم پیراهن مشکلی می‌پوشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.