تبریز- سرمربی الجزیره امارات گفت: به تیمم افتخار می کنم. امروز خیلی خوب کار کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تن کاته عصر امروز سه شنبه بعداز تساوی تیمش برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سنگینی را شاهد بودیم.

وی سپس با اشاره به اینکه در هر صورت توانستیم یک امتیاز بگیریم و خیلی خوشحالم، ادامه داد: من به تیمم افتخار می‌کنم، در شرایطی سخت توانستیم یک امتیاز از تراکتورسازی بگیریم.

سرمربی الجزیره همچنین با تاکید بر اینکه نیمه دوم واقعاً تحت فشار بودیم، ادامه داد: توانستیم خیلی خوب دفاع کنیم و دروازه بان ما نیز خوب کار کرد.

وی سپس اظهار داشت: بازی سختی بود، من از بازیکنان تیمم راضی هستم چراکه آنها خوب کار کردند.

تن کاته همچنین با اشاره به اینکه تشکر می‌کنم از دروازه‌بان تیمم که در این بازی خیلی خوب ظاهر شد، گفت: دفاع ‌های تیم ما بلند قد نیستند ولی مهاجمان حریف بلند قد بودند و از این فرصت استفاده کردند.

وی با تاکید بر اینکه داور یک پنالتی برای تیمش نگرفت، ابراز داشت: می‌توانستیم امتیاز کامل بازی را بگیریم اگر داور پنالتی می ‌گرفت. به نظرم خطای روی رومارینهو پنالتی بود.

وی سپس در خصوص بازیکنان تراکتور گفت: آنها نیز خوب کار کردند ولی به نظرم احسان پهلوان و مهدی کیانی بازیکنان خیلی خوبی هستند.

سرمربی الجزیره در خصوص شانس تیمش در ادامه مسابقات گفت: ما شانس زیادی برای صعود داریم، باید بیشتر تلاش کنیم. یک بازی خانگی هم داریم که می‌توانیم خیلی قدرتمند ظاهر شویم.

وی با اشاره به نبود برخی از بازیکنانش گفت: ما شش بازیکن بین‌المللی را از دست دادیم.

تین کاته همچنین ادامه داد: بازیکنان ما عمدی وقت تلف نکردند و اگر نتیجه برای تراکتورسازی بود هم آنها همین کار را می‌ کردند.

وی سپس گفت: از مردم تبریز تشکر می‌کنم چراکه ما یک روز خوب را در شهر زیبای تبریز داشتیم و امیدوارم بتوانیم با این میزبانی خوب باز هم به تبریز بیاییم.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و الجزیره در هفته چهارم پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرد.

در دومین روز از هفته چهارم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم تراکتورسازی از گروه اول این رقابتها امروز سه شنبه میهمان الجزیره امارات بود که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد.

در این بازی که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز شد، رومارینو (۴۴) برای الجزیره و فرزاد حاتمی (۷۸) برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.