سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز لحظاتی در بین هواداران این تیم حاضر شد و به درخواست‌های آنها که عموما بحث تمدید قرارداد با سرخپوشان بود را گوش داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز لحظاتی در بین هواداران این تیم حاضر شد و به درخواست‌های آنها که عموما بحث تمدید قرارداد با سرخپوشان بود را گوش داد. به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل الوصل امارات بعد از یک روز تعطیلی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

* تعدادی از اعضای مدرسه فوتبال شریف هادی که مدیریت آن بر عهده محمد انصاری است امروز در تمرین حضور پیدا کرده و با مربیان و بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری گرفتند.

* محسن مسلمان که در تمرین روز سه‌شنبه به دلیل بیماری شرکت نکرده بود، امروز در تمرین حضور پیدا کرد.

* سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس با ماسک در تمرین حضور پیدا کرد.

* بازیکنان حدود ۳۰ دقیقه در سالن بدنسازی وزنه زدند.

* پس از ۳۰ دقیقه بازیکنان پرسپولیس مشغول کار با توپ شدند.

* حدود ۱۰۰ هوادار پرسپولیس امروز در محل تمرین حضور پیدا کردند.

* هواداران تیم پرسپولیس از گرشاسبی خواستند تا دقایقی بین آنها حضور پیدا کند و به صحبت‌هایشان گوش بدهد. هواداران تیم پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قراردادها و همچنین وضعیت امید عالیشاه از سرپرست باشگاه پرسپولیس سؤال می‌کردند. همچنین هواداران خواهان باقی ماندن محسن مسلمان و سایر بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود، شدند و گرشاسبی هم قول داد که مشکلات موجود را رفع کرده تا همه بازیکنان در این تیم باقی بمانند.

همچنین برخی هواداران که نگران تمدید قرارداد بازیکنان بودند به گرشاسبی اعلام کردند هر بازیکنی دلش با تیم نیست اجازه بدهید برود. آنها حتی نامی از طارمی آوردند و او را مثال زدند که دلش با تیم نبود و رفت.

* کار با توپ و مرور کارهای تاکتیکی بخش دیگری از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* کلیه بازیکنان پرسپولیس پس از دیدن گرشاسبی به سمت او رفته و لحظاتی با او به خوش و بش مشغول شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.