ملی‌پوش بسکتبال گفت:‌ پس از مدت‌ها در چنین فضایی و مقابل خانواده‌های خود بازی کردیم و هیجان‌زده بودیم.

ملی‌پوش بسکتبال گفت:‌ پس از مدت‌ها در چنین فضایی و مقابل خانواده‌های خود بازی کردیم و هیجان‌زده بودیم. به گزارش خبرگزاری فارس، حامد حدادی پس از برتری ایران مقابل عراق در نشست خبری اظهار داشت: بعد از چند سال مقابل تماشاگران خود و خانواده‌ها در این سالن بازی می‌کردیم و خیلی هیجان‌زده بودیم خودم به شخصه خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد و سالن پر شود. خوشبختانه همه چیز خوب بود و یک شب عالی رقم خورد.

وی ادامه داد: در ابتدای بازی یک مقدار عجولانه کار کردیم و توپ‌هایمان وارد سبد نشد اما رفته رفته بهتر بودیم و اختلاف را زیاد کردیم. این تیم نیاز به کار زیادی دارد تا هماهنگ‌تر شود. در نیمه دوم تماشاگران خیلی از مسابقه لذت بردند. امیدوارم همین‌طور در مراحل بعد هم ادامه دهیم چون مرحله بعد واقعاً سخت‌تر می‌شود.

بهترین بازیکن آسیا در مورد اینکه ظاهراً عراقی‌ها می‌خواستند ما را عصبانی کنند، گفت: بله، می‌خواستند این کار را کنند و فکر می‌کردند من عصبانی شوم بازیم خراب می‌شود اما کاملاً برعکس بود وقتی ببینم کسی مقابل من انگیزه دارد و خوب کار می‌کند من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین بازی‌ام را انجام دهم. بازیکن جوان آنها سعی می‌کرد من را با خطا نگه دارد و چندین مورد هم خطا داشت.

حدادی در مورد اینکه شما و صمد توپ‌های زیادی را به بازیکنان پاس می‌دادید، گفت: به هر حال وقتی یک بازیکن را دو نفر دفاع می‌کنند باید با پاس‌کاری بیشتر فضا را باز کنیم. به نظر من اینکه ببازیم و یک نفر بیشترین امتیاز را داشته باشد اصلاً خوب نیست بهترین کار این است که همه در امتیاز‌آوری شریک باشند و به پیروزی برسیم.

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان در مورد اینکه دفاع‌مان بهتر از حمله کار می‌کند و این موضوع به کادر فنی جدید بازمی‌گردد، بیان داشت: دفاع ما در چند سال گذشته هم خوب بود اما الان چون مقابل تیم‌های قدرتمند ظاهر نشده‌ایم نمی‌توانیم نظر بدهیم. شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی روی دفاع نفره تأکید داشت و همه بچه‌ها در کار دفاعی خیلی خوب کار کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.